Mijn jongste moet naar bed maar ik zit zo lekker..
First world problems
- Bijgewerkt
Wij zijn samen zonder kids een nachtje weg.... zal ik nog een liquor 43 met cola nemen of niet?
[verwijderd]
[verwijderd] heb die inderdaad maar besteld! 2,5 meter, dus ik kan even vooruit.
[verwijderd]
[verwijderd] ik vind ze fijner zitten en de pasvorm is beter. Wel met minimaal een waterkolom van 10.000mm. Ze zijn minder waterdicht naar mijn idee dan een gewone broek van 10.000mm. Bij echt extreem weer vind ik softshell minder geschikt. Ik heb daarvoor ook nog een gewone ski-broek, maar die zit ook te groot nu .
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Famofthree dat vind ik ook wel mooi. Nu wordt de keuze nog moeilijker .
Zondag hebben de meiden hun eerste ski-les van dit jaar en in de shop hangen dan de restanten van de collectie van vorig jaar zwaar in de aanbieding. Ik ga daar ook nog even kijken. Ik weet niet eens of ik kan skiΓ«n in februari. Mijn tripje over twee weken heb ik ook al af moet zeggen vanwege de gescheurde enkelbandjes .
Ik zou het denk ik niet een durven
@[verwijderd] plaatste een interessante link van een Ted-talk, maar nu moet ik 22 minuten naar een telefoonschermpje kijken omdat ik geen zin heb om de iPad te pakken.
Vanaf juni onze slaapkamer ontruimd om op te gaan knappen en maanden in slaapkamer zoon slapen (slaapt toch tussen ons in, afgelopen zomer zelfs groter bed gekocht omdat met 30 graden een bed van 1.40 breed toch erg warm is )
En eindelijk de puf om te beginnen deze week en nu duurt het me te lang....( paps doet het grootste gedeelte want die is schilder )
Zelfs zoon zeurt ineens dat hij een eigen bed wil grrrr...
Bijna twee weken vakantie gehad en nu ben ik helemaal bij met de was. Alles gewassen, gevouwen, gestreken.... alleen. Nu kom ik erachter dat we allemaal zoveel kleding, sokken, ondergoed, pyjamaβs en beddengoed hebben. Dat het helemaal niet in de kasten past als alles schoon is...
iMoeder ik zou jou af en toe wel willen inhuren. Mijn man kan soms ook dergelijke voor-mij-niet-te-snappen taal uitkramen. Zou zo fijn voor hem zijn als er eens een keer ook Γ©cht iemand geinteresseerd is in wat hij zegt.
Het woordje βnasβ komt bij hem ook heel vaak voor.
- Bijgewerkt
Sneeuwvlokjes
Misschien moet ik dit als pluspunt gaan vermelden in mn online dating profiel.
@iMoeder : praat "computers en technische snufjes"
Haha denk dat het wel degelijk iemand aan kan trekken die bij je past. Het feit dat het je echt interesseert en het dus feitelijk een hobby is, is wel een connectie waardig iets..
Famofthree Verdorie, mijn koffie ook al niet! Zou het een epidemie zijn?
[verwijderd]
Kache Ja, ik moest net ook al naar de machine lopen en op een knopje drukken!
[verwijderd] waar gaat het heen in deze wereld... tsk
[verwijderd]
De kinderen willen bami eten. Lekker!
Maar ik wil macaroni. What to do? What to do?
[verwijderd]
[verwijderd] Pizza bestellen?
De zon schijnt in mijn gezicht maar geen zin om op de andere hoek van de bank te gaan zitten
Elsie89 lekker de oogjes dicht en even van het moment genieten