Hooyo-shimbir Jeetje wat balen zeg! Schermen is echt een dure grap geworden. ☹️ Ben je verzekert?

Nou mensen, nog een uurtje en dan is operatie PC’s opfrissen klaar. Ja dat duurde lang ja. 🀐

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir oh dat is zoooo zuur! Gebeurt vaak juist als je zo voorzichtig ermee doet..

• [verwijderd]

Mijn bank is zo idioot groot dat het onmogelijk is om er iets voor boven te vinden wat groot genoeg en betaalbaar is. Nu had ik het plan om dan maar 2 schilderijen te kopen, kom ik thuis en is het nog steeds formaat postzegel in verhouding. Mijn halve huis hangt vol 'te klein voor boven de bank, maar ik moet het ergens kwijt'-schilderijen. Morgen maar een derde kopen, ondanks dat ik dan wel erg ver boven budget ga..

Ik vind dit een heel grappig topic om te lezen maar er wordt niet zo veel meer gepost.

• [verwijderd]

Ik wil pantoffels aan ipv schoenen, maar ze liggen achter de stoel waarop ik zit en ik heb geen zin om op te staan.

We gaan uiteten met familie maar ze hebben pas om acht uur gereserveerd en we hebben nu al zo'n trek.

• [verwijderd]

Ik moet al 2 dagen de was doen, want de handdoeken zijn bijna op. De wasmand staat klaar in de gang, alleen liggen er nog twee handdoeken boven te wachten.
    In deze tijd had ik die handdoeken al 200 keer kunnen wassen πŸ™„
    En maar mopperen dat die wasmand in de weg staatπŸ˜‚

de koffie zet zichzelf niet....

• Kache hebben hierop gereageerd.
    • Kache vindt dit leuk

Mijn frikandellen worden koud omdat zoon had gepoept, wilde gaan slapen en nu in bad zit

o en ik had nog 3 afleveringen outlander om te kijken..

elk van een uur, dus 3 uur supergoede serie en sam heughan gekeken.. niet erg

en ik heb ze nu alle drie gekeken.. nu moet ik weer wachten tot s4 afl 10 uitgezonden is en we hem tevoorschijn kunnen toveren..... blehhhh

• [verwijderd]

Ik heb een nieuwe skibroek nodig en kan niet kiezen tussen zwart of roze. Dit grote keuzeprobleem houdt mij al weken bezig πŸ™„

• [verwijderd]

Famofthree Goed bezig wat je ook gekozen hebt haha.

Als ik een tijdje alleen thuis ben gaat het zo: wat zal ik eerst doen: slapen, tv kijken, gamen, netflixen of een boek lezen 🀣

[verwijderd] Is de chocola al op? πŸ˜ƒ

• [verwijderd]

[verwijderd] welke kleur is je jas?

Wij zijn dit jaar familie neon.
            Man oranje, kind roze en ik ertussenin maar meer richting roze.

• [verwijderd]

[verwijderd] jup! De weegschaal was trots op me vanochtend 😏

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Famofthree

Dit is mijn ski-jas. De broek die erbij hoorde zit mij nu te groot, maar is zwart. -foto verwijderd-

Nu twijfel ik tussen deze broek https://www.skiwebshop.nl/luhta-softshell-skibroek-kort-model-dames-cranberry-roze

of deze broek (achterkant is zwart) https://www.skiwebshop.nl/luhta-salle-softshell-skibroek-dames-cranberry-roze-zwart?gclid=EAIaIQobChMIhcD6x9zP3wIVlOR3Ch0CoAtAEAQYAiABEgLVfPD_BwE

of dezelfde broek in helemaal zwart. of misschien een toch hele andere kleur of broek 😬. Merk van de jas is luhta, dus ik dacht dat hetzelfde merk qua broek wel mooier is.

[verwijderd]

helemaal roze of helemaal grijs of zwart vind ik denk ik het mooiste omdat het met de 2 kleuren broek dan in mijn ogen helemaal allemaal verschillende kleuren en stoffen zijn,.