• [verwijderd]

Sevenof9 en IsraΓ«l is zo mooi en veelzijdig. Ik heb zelf in de omgeving van Bethlehem gewoond

• [verwijderd]

Sevenof9 Ik heb daar een paar jaar gewerkt, bij een instelling die een Nederlands bestuur heeft.

Ik had een heel uitgebreid lijstje gemaakt wat we nodig hebben voor de baby (ahv kritisch kijken en hier overleggen naar zo'n standaardlijst), maar de kleding is onderverdeeld in maat 50 en maat 56/62 en de gekochte rompers zijn onderverdeeld in 50/56 en 62/68 πŸ˜‘

• [verwijderd]

Pimpelmeesje Joh, zodra de baby er is gaat die verdeling van kleding in maten sowieso de deur uit en trek je het kind gewoon aan wat hem/haar op dat moment past. Merken verschillen sowieso onderling in hun maatvoering. Noppies valt bijv. klein, terwijl h&m juist groot valt, dus je krijgt toch wel dat er kleren van verschillende maten in je kast komen te hangen. (R. heeft nu kleding (vooral rokken) in maat 134/140 en ook kleding in 158/164 in haar kast hangen.)

[verwijderd] ja heb nu maar besloten om gewoon het totaal dat ik bedacht had te verdelen over die 2 maten. Maar toch stom van mn goedgeplande lijstje πŸ˜‚ uiteindelijk zal ik vast eea bij moeten kopen waar nodig, maar je moet toch ergens beginnen..

Kortingsbon van wehkamp loopt vandaag af. En nu twijfel ik wat te kopen...
        L moet nog jurken maar zie geen leuke voor dr in de prijs die ik wil (ze groeit flink door dus liefst zo goedkoop mogelijk πŸ˜‰)
        Luiers voor baby... nuttig maar saai
        Wasgel etc... ik wil zwitsal maar ze hebben alleen sets
        Kleding voor mezelf... niet echt nodig voor die 3 maanden
        Babykleding... moet neutraal dus ook niet echt leuk
        Wieglakentjes... nog nodig maar zie geen mooie icm wiegbekleding

• [verwijderd]

Toch6 Tja, dan zou ik voor de saaie maar nuttige luiers gaan.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
          • Bloem vindt dit leuk
            • [verwijderd]

Mijn man heeft een zak snoep gehad, maar ik kan de zak niet vinden. Volgens mij heeft hij deze verstopt πŸ˜–.

• [verwijderd]

Nescio hier wordt het snackbar 😝