Bloem Toch6 Rituals pakket Mooie grote vaas met bloemen Mooie grote buitenpot met planten Rek met kruiden voor buiten of binnen Pot met aardbeienplanten of andere fruit of groenten Tafelbbq met accesoires Kookboek Bakspullen Buitenverlichting op basis van solar die je in plantenbakken kunt steken en die vanzelf aangaan. Mooie ring, oorbellen, ketting of armband Mooie riem Leesboek of puzzelboek
Toch6 Net even naar de boek/kado/klus/huishoudwinkel in het dorp geweest. Had nog 2 kadobonnen van hun die ik wilde inleveren voor 2 wasmanden voor in de badkamer. Dat is gelukt en ook 4 kadootjes voor morgen zodat de kinderen wat kunnen geven portemonnee kraambezoekboek van dezelfde serie als het 9 maanden boek die ik nu heb weekplanner (loopt van zomer tot zomer) extra kaartjes voor in de kletspot
[verwijderd] Als ik tijdens het chillen op mn telefoon kijk, is het standaard: forum, AD en Insta. Maar ik wil even een tijdje geen nieuws meer lezen en ben op zoek naar wat leuke blogs of sites om de tijd te doden. Hebben jullie ideeΓ«n?
[verwijderd] Vulpen goeie! Alleen zoek ik iets wat minder hersenen vereist. Iets te lezen, een leuke blog ofso.. π
Vulpen [verwijderd] Duolingo hoef je je hersenen niet voor te gebruiken hoor. Nou ja, hangt ervan af wat je doet en hoe je het doet en wat je voorkennis is. Eenvoudigleven las ik vroeger, dat is een fijne blog π
June Mijn eerste vrije woensdag weer sinds de start van thuiswerken en meteen weer afspraken. Ketelcontrole, boodschappen... Ik wilde even rust.
Softbasegaming Ik wil boeken op mijn ereader zetten via de kopo plus (waar je dus 10 euro per aadn voor betaald) maar het lukt me gewoon NIET aargh
Pimpelmeesje Ik heb honger maar geen zin om te koken. En iemand doet stom op internet (fb groep) maar ik kan niet kiezen tussen negeren, reageren of mn hele post verwijderen..
Blue Ik heb zo'n trek en ik heb echt geen zin in koken. Edit: haha Pimpelmeesje ik zie nu pas jouw bericht hier bovenπ Hoe heb jij het opgelost?
[verwijderd] Ik wil koffie maar het koffieapparaat moet ontkalkt worden en dat ontkalk-spul wordt pas om 3 uur geleverd.
sjorsje [verwijderd] kun je dan geen koffie drinken? Als ons apparaat aangeeft dat ie een nieuw filter ofzo nodig heeft kan ik 'm nog gewoon gebruiken.
[verwijderd] aardbeitjes mijn wijk bestaat voor 90% uit verzorgingshuizen, wij kennen geen hippe koffietentjes π