[verwijderd]
Blue volgens mij heeft Trenz Harderwijk nu zo'n soort jurkjes hangen. Ze hebben ook een webshop
Blue volgens mij heeft Trenz Harderwijk nu zo'n soort jurkjes hangen. Ze hebben ook een webshop
Ik vind het jammer dat ik geen 'underground lair' heb.
Femkes oké, dus toch maar een paar panty's aanschaffen voor de zekerheid, zo'n broekje kan altijd nog als ik het tzt fijner vind.
En ben niet van plan om op hakken te gaan lopen, dat hou ik normaalgesproken maximaal een avond vol, laat staan een hele dag
Ik heb wel een paar simpele witte sneakers die er onder zou kunnen.
Sandalen ben ik nog steeds naar op zoek, ik heb gekke voeten dus dat is elke keer weer een zoektocht.
[verwijderd] heb je helemaal gelijk in! Ik ben tegenwoordig ook helemaal weg van de schattige blousjes met kanten randjes enzo, dat zou ik vroeger nooit dragen.
Misschien moet ik het inderdaad een stapje verder wagen
En ik ga morgen even op die webshops kijken! Vind het wel spannend, want ik koop bijna nooit online (vind het zo onhandig met passen en retouren), maar we hebben nu toch niks te doen in corona tijd
Blue Hartstikke goed! En een mens mag veranderen hè! Ik bedoel, ik heb nu ook ineens een lade vol sexy lingerie!
[verwijderd] haha sexy lingerie staat stiekem ook op mijn to buy list. Maar daarvoor wil ik eerst even goed opmeten om mijn maat goed te weten, want ik pruts meestal maar wat aan met beha's.
Ik hou echt van de scène in shadowhunters waarin alec en magnus trouwen, ook de muziek erbij, die maakt het helemaal af vind ik. Nu hoor ik net hetzelfde liedje bij dynasty wanneer blake en cristal trouwen in de gevangenis.. ik vind het helemaal niet passen en zó zonde van het liedje
Ik wil zooooo graag op vakantie! Naar het buitenland. Maar corona houdt me tegen.
Waar je je al niet druk om kan maken hahah
Lisa280887 ik ook!!!!! Ik had me er ook zo op verheugd om naar Israël en Schotland te gaan dit jaar, maar helaas pindakaas.
Sevenof9 en Israël is zo mooi en veelzijdig. Ik heb zelf in de omgeving van Bethlehem gewoond
[verwijderd] wauw gewoond nog wel, hoe kwam je daar terecht?
Sevenof9 Ik heb daar een paar jaar gewerkt, bij een instelling die een Nederlands bestuur heeft.
Ik heb bieten geraspt en nu zijn mijn handen rood
Ik had een heel uitgebreid lijstje gemaakt wat we nodig hebben voor de baby (ahv kritisch kijken en hier overleggen naar zo'n standaardlijst), maar de kleding is onderverdeeld in maat 50 en maat 56/62 en de gekochte rompers zijn onderverdeeld in 50/56 en 62/68
Pimpelmeesje Joh, zodra de baby er is gaat die verdeling van kleding in maten sowieso de deur uit en trek je het kind gewoon aan wat hem/haar op dat moment past. Merken verschillen sowieso onderling in hun maatvoering. Noppies valt bijv. klein, terwijl h&m juist groot valt, dus je krijgt toch wel dat er kleren van verschillende maten in je kast komen te hangen. (R. heeft nu kleding (vooral rokken) in maat 134/140 en ook kleding in 158/164 in haar kast hangen.)
[verwijderd] ja heb nu maar besloten om gewoon het totaal dat ik bedacht had te verdelen over die 2 maten. Maar toch stom van mn goedgeplande lijstje uiteindelijk zal ik vast eea bij moeten kopen waar nodig, maar je moet toch ergens beginnen..
Kortingsbon van wehkamp loopt vandaag af. En nu twijfel ik wat te kopen...
L moet nog jurken maar zie geen leuke voor dr in de prijs die ik wil (ze groeit flink door dus liefst zo goedkoop mogelijk )
Luiers voor baby... nuttig maar saai
Wasgel etc... ik wil zwitsal maar ze hebben alleen sets
Kleding voor mezelf... niet echt nodig voor die 3 maanden
Babykleding... moet neutraal dus ook niet echt leuk
Wieglakentjes... nog nodig maar zie geen mooie icm wiegbekleding
Toch6 Tja, dan zou ik voor de saaie maar nuttige luiers gaan.
[verwijderd] ik ga voor voedingsshirts/tops. Heb daar weinig van en heel de tijd in blote buik zitten vind ik ook niks