• [verwijderd]

sjorsje ik denk dat het meer een adrenaline-verslaving is ๐Ÿ™ˆ. Doorzettingsvermogen klinkt wel beter ๐Ÿ˜.

[verwijderd] bikkel!!! Sporten hoort pijn te doen zegt mijn vader altijd. Ohhh wat wil ik weer graag klimmen en boulderen ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ nog tot september wachten. Maar dan wel met abbo en kan ik zo vaak ik wil ๐Ÿง—๐Ÿฝโ€โ™€๏ธ

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir zo lekker om je hoofd regelmatig leeg te maken en echt je lijf te voelen. Al voel ik mij lijf nu even teveel ๐Ÿ˜. Ik hoop dat je snel weer mag en ondertussen misschien wat anders? Je bent ook al lekker bezig met yoga toch?

[verwijderd] ja klopt dat wil ik komende tijd dagelijks blijven doen. Ook fietsen vind ik heerlijk alleen heb ik mijn mountainbike moeten wegdoen want die was zo oud en kapot dat t geen doen meer was en nu moet ik helaas nog even sparen voor een nieuwe.

Ik kom opeens heel veel leuke jurkjes tegen in reclames, en elke keer word ik bijna overgehaald om ze te bestellen...
      Tot ik mezelf eraan herinner dat ik echt nooit jurkjes draag, behalve op bruiloften. En het voelt heel onnatuurlijk om dan "zo maar" jurkjes te gaan dragen.

• [verwijderd]

Blue Maar als je ze blijkbaar leuk vindt, kan je toch ook gewoon op een doordeweeksedag een jurkje aan?

• Blue hebben hierop gereageerd.
        • Bloem vindt dit leuk

Blue Ik draag vaak jurken. Zit lekker en zeker in de zomer vaak luchtig.

Blue Ik draag vaak jurken. Zit lekker en zeker in de zomer vaak luchtig.

[verwijderd] Bloem vroeger was ik vooral van de stoere kleding, nu draag ik eigenlijk altijd een broek en een shirt/trui/blouse. Rokken en jurken nooit.
            En als ik dat eens aan heb op een feestje, krijg ik de hele avond reacties van "ohh Blue, je hebt een jurk aan!! En hakken!!"
            Dus het voelt daarom heel ongemakkelijk om doordeweeks dat ook te dragen, omdat het niet bij mij hoort ofzo...

Maar ik kom best wel vaak jurken tegen waarvan ik denk, leuk!!
            Maar hoe doen jullie dat met blote benen? Ik hou daar niet zo van en ik ben panty's oid echt niet gewend... Is een panty warm genoeg? En gaan je benen niet schuren en plakken in de zomer?

Onderstaande jurken vind ik bijvoorbeeld best heel leuk!
              Ik vind het alleen lastig om te de betrouwbaarheid van dergelijke webshop te beoordelen, en als ik dan eens op de H&M of Zara kijk, kan ik niets leuks vinden ๐Ÿ˜ฌ
              (of ze zijn 60 euro en dat durf ik niet aan voor iets wat misschien toch in de kast blijft liggen)

Blue ik heb er in de zomer een broekje onder met pijpjes. Een panty doe ik eigenlijk alleen voor net, 's winters draag ik dikkere panty's, dat vind ik ook gewoon lekker zitten.
                Je hoeft niet meteen een jurk met hakken te dragen, afhankelijk van de stijl kunnen sneakers, sandalen, slippers, laarzen enz.

• Blue vindt dit leuk
                  • [verwijderd]

Blue Maar misschien klopt je gedachte dat dat niet bij jou hoort dan niet. Misschien paste het vroeger niet bij jou, maar ben je zodanig veranderd dat het nu wel bij je past. En als je ze vaker gaat dragen, gaan mensen er vanzelf aan wennen en er minder opmerkingen over maken.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Blue ik heb ook lang zo gedacht hoor! Ik ben toen begonnen met jurken dragen omdat ik een enorme hekel begon te krijgen aan het kopen van spijkerbroeken en geen zin had om uren in een pashokje door te brengen. Een jurk was gewoon makkelijker.
                    Het begon met van die casual sweaterjurken met een legging, en nu heb ik eigenlijk alleen nog maar jurken of rokken. Ik heb 2 jeggings (of hoe heten die dingen? Spijkerbroekachtige-leggings) en verder geen normale broeken meer.
                    In de winter draag ik ze met laarzen en een legging, in de zomer een kort broekje (zeeman verkoopt fijne), en afhankelijk van het type met sneakers of sandalen.

Misschien bij zalando kijken? Is qua prijs ook wel te doen als je niet te veel wil uitgeven.
                    Vind die rode echt superleuk trouwens!

Blue ik zou wel een jurkje kopen waarvan je nu al weet met welke schoenen etc je gaat dragen, zodat je een complete outfit hebt ๐Ÿ™‚
                    De jurkjes die jij laat zien zou ik dragen als het warm is, met sandalen/slippers. Ik draag vaak jurken met panty en lage laarsjes als het iets kouder is. Maar ik zie ook heel veel mensen jurkjes dragen met blote benen en zomersneakers.

• [verwijderd]

Blue volgens mij heeft Trenz Harderwijk nu zo'n soort jurkjes hangen. Ze hebben ook een webshop

Ik vind het jammer dat ik geen 'underground lair' heb.

Femkes okรฉ, dus toch maar een paar panty's aanschaffen voor de zekerheid, zo'n broekje kan altijd nog als ik het tzt fijner vind.
                      En ben niet van plan om op hakken te gaan lopen, dat hou ik normaalgesproken maximaal een avond vol, laat staan een hele dag๐Ÿ˜…
                      Ik heb wel een paar simpele witte sneakers die er onder zou kunnen.
                      Sandalen ben ik nog steeds naar op zoek, ik heb gekke voeten dus dat is elke keer weer een zoektocht.

[verwijderd] heb je helemaal gelijk in! Ik ben tegenwoordig ook helemaal weg van de schattige blousjes met kanten randjes enzo, dat zou ik vroeger nooit dragen.
                      Misschien moet ik het inderdaad een stapje verder wagen ๐Ÿ˜‰

En ik ga morgen even op die webshops kijken! Vind het wel spannend, want ik koop bijna nooit online (vind het zo onhandig met passen en retouren), maar we hebben nu toch niks te doen in corona tijd ๐Ÿ˜‰

• [verwijderd]

Blue Hartstikke goed! En een mens mag veranderen hรจ! Ik bedoel, ik heb nu ook ineens een lade vol sexy lingerie! ๐Ÿ˜โ˜บ