[verwijderd] dat heb ik ook, maar dan met de 68kg.. zoo stom.
Afval topic 2019
[verwijderd]
Robije ik weet inmiddels wel waardoor het komt. Ik ben bang dat ik met 63 nog niet tevreden ben en dat ik doorga tot een ongezond gewicht.
Ik wil ook graag mee doen maar iets houdt me tegen. Hebben jullie een programma of dieet waar jullie je aan houden? Wie kan me helpen met een schema of dergelijke
Ik moet veel afvallen, heel veel
[verwijderd]
Dahlia ik volg weight watchers. Die bepalen aan de hand van je lengte, gewicht, leeftijd hoeveel punten je per dag mag eten. Aan alle voedingsmiddelen hebben ze ook punten gegeven.
Ik begon met 1,72m, 80 kilo en 33 jaar met 23 punten per dag.
At toen ongeveer dit:
Ontbijt: magere yoghurt, fruit, havermout (2pt)
Tussendoor: cappuccino en cafe noir (2pt)
Lunch: 2 volkoren boterhammen met slankie (6pt)
Tussendoor: fruit/ei (0pt)
Avondeten: aardappel, vegaburger, groente (10pt)
Tussendoor: 20gr nibbit (3p)
Nu houd ik wat vaker kcal bij ipv punten.
Dahlia Ik houd bij wat ik eet in de app myfitnesspal. Die geeft aan hoeveel je mag eten en de aanbevolen macro's (verhouding koolhydraten-vetten-eiwitten). Werkt voor mij heel goed! Ik maak tegenwoordig de avond van tevoren de planning en wijk daar kleine beetjes van af maar niet teveel. Geeft me wel houvast.
Hebben mensen nog gewogen?
En hoe is het met:
@[verwijderd]
@Bloem
@Elke1708
@[verwijderd]
@Klaver
@Lisa280887
@Lovely83
@Luuz
@Mamachantal
@Marloes80
@[verwijderd]
@Pietje1987
@Rietje88
@Sprankeltje
@Sweetl
@Wondertjes_1992
Sevenof9 Welkom!
[verwijderd] @Snoopy1979
Moet je voor weight watchers en myfitnesspal betalen? WW is nu ook een app voor toch?
Snoopy1979 dankje!
Ik heb trouwens niet eens een weegschaal, dus wegen doe ik niet aan
Wat ik vandaag tot nu toe gegeten heb: havermout met pindakaas, kaneel, cacao nibs, walnoten en zonnebloempitten. Als lunch pompoensoep met geroosterde pompoenpitten. Daarna een stukje pure chocola (het enige snoep wat ik af en toe mag van mezelf). Ik ben wel tevreden, alleen mijn lunch gisteren was ik niet blij mee want toen heb ik gewoon brood gegeten. En gisteren dus hardgelopen, ik hoop dat ik vanavond ook kan sporten maar weet niet of het wel doorgaat ivm het weer, ik sport buiten.
Morgen weer wegen
Man vierde zijn verjaardag, dus toen heb ik de teugels wel even los gelaten. Al mijn weekpunten maar weg geschreven!
He meiden,
Hebben jullie nog een plekje voor mij?
- Bijgewerkt
Dahlia Myfitnesspal is gratis, kan je zo downloaden. Ww betaal je wel voor, ik destijd een tientje per maand ofzo? Maar het is niets voor mij Ww heeft inderdaad ook een app.
Luca75 Ja hoor, welkom!
Sevenof9 Wat een aparte combinatie, havermout met pindakaas
Sporten buiten wordt misschien wel lastig inderdaad. Kans dat de sneeuw weer gaat aanvriezen en het glad wordt, lijkt me niets. Ik ga altijd met de fiets naar mijn werk maar nu toch maar de auto gepakt. Zeker omdat ik als ik wegga (rond 17:30) het weer kouder wordt en misschien gaat aanvriezen.
Pietje1987 Nog gefeliciteerd! Leuk verjaardagen maar met afvallen zo lastig. Hopelijk valt het morgen mee!
[verwijderd]
Gefeliciteerd met je man Pietje1987
Wie vroeg het ook alweer van de diëten, was het Dahlia ?
Ik heb zelf de app fitatu gedownload (gratis). Je kan zelf instellen hoeveel calorieën je wilt eten en in welke verhouding je de macrnutridingen wilt hebben.
Zelf doe ik een ketogeen dieet. Ik vul een paar dagen van tevoren de app in met wat ik ga eten, dit is voor mij helpend. En wat ik nog belangrijker vind: ik krijg inzicht in mijn keuzes, wat bij elkaar past en waar ik de mist in ga.
Ik denk dat het belangrijk is dat jij zelf onderzoek doet naar de levensstijl waar jij je prettig bij voelt, een gedwongen dieet gaat je op de langere termijn waarschijnlijk niet helpen. En die knop moet om
Ik heb zelf in het verleden al van alles geprobeerd, maar nu is de knop om, een sterke intrinsieke motivatie, en dat helpt supergoed. Ik sta nu volledig achter de levensstijl die ik volg en dat maakt dat het goed vol te houden is.
Snoopy1979 het sporten gaat door heb ik inmiddels gehoord! En havermout met pindakaas klinkt misschien apart, maar het is vooral de combinatie pindakaas met banaan die ik lekker vind. Of dat nou op brood is of door de havermout maakt me niet zoveel uit
Sevenof9 Ah succes!
Ja pindakaas met banaan hoor ik vaker als lekkere combi, nooit geprobeerd want het lijkt me niets
Moet ik ook weer eens eten, havermout. Kon het vroeger niet zo waarderen maar vind het nu heel lekker. Wel saai met melk en een beetje honing.
@Snoopy1979 en natuurlijk ook de rest.
Zit nu op 80 kilo. Laatste anderhalve maand 1,5 kilo bijgekomen.
Over twee weken gaan we verhuizen, krijgen we weer een structureler leven en ga ik er weer voor.
Snoopy1979 Ik doe er altijd fruit door, nooit honing of suiker. Fruit is gezonder en zo word het ook zoet en dan heb ik gelijk weer extra vitamines en vezels binnen.
Dank je. Hoef niet in een tabel oid.
Ben 7 januari maar weer begonnen. Wil er 15 kilo af. Ben nu 2.6 kilo kwijt. Vrijdag is mijn weegdag.
Sevenof9, ik doe een dun laagje pindakaas op brood en daar banaanschijfjes op. Superlekker!!