Softbasegaming Tsja wat voor hulp bedoel je? proffesionele hulp nee alleen de POH. heb 19 feb weer een afspraak,.
Ja dat bedoel ik. Poh is een goed begin hoor, zeker in combinatie met relatietherapie straks. Fijn dat je de 19e weer mag!
Ik merkte alleen op een gegeven moment dat ik poh niet diepgaand/hulpvaardig/kundig genoeg meer vond en heb uiteindelijk meer gehad aan psycholoog en daarna coach.
Op zich begrijp ik wel als je minder werkt dat je wellicht wat meer thuis doet. Maar de momenten dat je wel samen bent is het natuurlijk wel van belang dat hij er ook is en zijn deel thuis doet en zeker natuurlijk met de kinderen. Ik merk zelf dat als er een periode is dat ik meer doe ik zelf ook vaak een aandeel heb van “ik doe het wel even, ik regel het wel” “heeft hij rust” of zelfs “kan ik beter” maar ik ben er tegenwoordig zeer scherp op dat ik bewust dat dus niet doe en vrij duidelijk grenzen geef of hem zelf laat dobberen als hij zegt “ja maar dat kan jij beter even doen” of “nee heb ik niet gelezen in Parro kun je even samenvatten” of “nee ik heb daar geen zin in dat doe ik niet” Ik merk wel dat die combinatie van hij die meer draaglast heeft overgenomen en ik die het meer laat liggen bij hem beter werkt. Niet makkelijk overigens want ja patronen enzo 😜
Fijn dat hulp voor hem er dan nu aan komt.
Kun je er zelf met familie over praten nu?