Vulpen ik ben blij dat ik niet de enige was 🤣. Ik voelde mij zo onhandig. Eerst hield ik het hokje te lang bezet door mijn gepruts, maar staand buiten het hokje lukte niet. Dus toen maar op de grond zitten met dat ellendige ding. De een na de ander bekende kwam binnenlopen met ‘goh lukt het niet’. Beste mensen ziet het eruit alsof het mij lukt 😅. Uiteindelijk lukte het, maar ik had alles de verkeerde kant opgevouwen en toen paste het niet goed door de gleuf. Ik dacht ‘gewoon doorduwen’ voordat ik hier weer een rij veroorzaak. Er scheurde wel wat, maar volgens mij was dat enkel op een vouwlijntje. Ik had dan wel weer de tekst aan de binnenkant. Niet dat het uitmaakte, want iedereen had al zicht gehad op mijn rood ingekleurde rondje.

Het kan erger. De vorige keer wilde ik mijn stembiljet in de prullenbak gooien (zat niet op te letten en wie zet nu een prullenbak naast de container voor de biljetten?). Heb ook al een keer mijn portemonnee en een keer mijn id kaart in het hokje laten liggen 🫣.

Dat stembiljet was echt een drama om op te vouwen ja. Heb er ook echt mee staan klooien buiten het stemhokje.

Marshmallow dankzij jullie berichten het stembiljet maar heel klein beetje opengemaakt.

Dat ging bij mij niet want Splinter staat heeeelemaal aan het einde van het stembiljet 😂

Maar waarom kan dat stemmen niet digitaal 😬

Bloem ik had mijn peuter mee en die begon te huilen in de rij. Dus ik snel dat hokje in met haar op mijn heup. Met een hand dat ding openvouwen. Potloodje afpakken van peuter en weerhouden dat ze dat ding ging inkleuren. Met 1 hand en krijsen peuter dat ding dichtvouwen. Op een gegeven moment werd ik gefrustreerd en wilde ik hem bijna opproppen. Toch maar peuter op de grond gezet die ging liggen en de stervende zwaan deed en snel
        Dicht weten te vouwen en te proppen in de bak….

Zweet op mn bilnaad.

Honkeytonk dat is leuk! Op mijn werk is ook een stembureau en onze directeur gaat altijd in groep 7-8 het gesprek met ze aan over hoe het werkt. Daarna gaat ze stemmen zodat ze kunnen zien hoe dat gaat. De mensen van het stembureau gingen ook allemaal vragen beantwoorden. 😊

Trees 🤣🤣🤣

Voordat ik dat mega ding ontvouwde dacht ik nog dit moet ik onthouden, let op zonnebloem dat lukte natuurlijk niet, uiteindelijk heb bij de laatste 2 vouwen zelf 2 nieuwe vouwen bedacht. Doodzenuwachtig werd ik ervan.🤪🤣

Jules Maar waarom kan dat stemmen niet digitaal 😬

Volgens mij ivm de kans op hacken en dat geeft teveel risico. Stel je voor dat een ander land onze stemming manipuleert of een bepaalde partij. De gevolgen zijn te groot, als we gehackt worden. Op papier schijnt nog steeds de meest veilige manier te zijn.

Huggybird mijn jongste heeft ook ‘gestemd’ in de klas. Ze hebben de kinderkieswijzer ingevuld, een debat gevoerd en toen mochten ze stemmen. Super leuk.

Huggybird ja leuk hoor. Sinterklaas journaal was ook al bezig met stemmen. Kinderen krijgen er echt veel van mee zo!

Met gestemd, toch weer cu.
          Dat dichtvouwen was hier ook een drama...

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Marshmallow Ja, Bij1 was te ver vouwen zeker 🤣

Trees Er scheurde wel wat

🤣🤣🤣

Noordeling Haha, heb je ook enorm staan zweven om uiteindelijk gewoon hetzelfde weer te stemmen? 😅

Ik ben bang dat we inderdaad moeten verhuizen

Wie zou ons asiel willen geven?