Vulpen ik ben blij dat ik niet de enige was 🤣. Ik voelde mij zo onhandig. Eerst hield ik het hokje te lang bezet door mijn gepruts, maar staand buiten het hokje lukte niet. Dus toen maar op de grond zitten met dat ellendige ding. De een na de ander bekende kwam binnenlopen met ‘goh lukt het niet’. Beste mensen ziet het eruit alsof het mij lukt 😅. Uiteindelijk lukte het, maar ik had alles de verkeerde kant opgevouwen en toen paste het niet goed door de gleuf. Ik dacht ‘gewoon doorduwen’ voordat ik hier weer een rij veroorzaak. Er scheurde wel wat, maar volgens mij was dat enkel op een vouwlijntje. Ik had dan wel weer de tekst aan de binnenkant. Niet dat het uitmaakte, want iedereen had al zicht gehad op mijn rood ingekleurde rondje.
Het kan erger. De vorige keer wilde ik mijn stembiljet in de prullenbak gooien (zat niet op te letten en wie zet nu een prullenbak naast de container voor de biljetten?). Heb ook al een keer mijn portemonnee en een keer mijn id kaart in het hokje laten liggen 🫣.