Verkiezingen Tweede Kamer 2023
Wie zou ons asiel willen geven?
NSC knap gedaan
Zo vreselijk dit
Wil er eigenlijk wel iemand met m regeren?
Marshmallow dit inderdaad.
Ik ben tegen de vdd (als partij en vooral hoe ze de dingen hebben aangepakt, niet tegen mensen die het stemmen). Maar pvv vind ik nog 100 keer erger.
Ik heb echt geen vertrouwen meer in de mens.
Pimpelmeesje ik ben het ook kwijt. Hoe kun je pvv stemmen, ik snap het niet
- Bijgewerkt
En ook echt een bizar grote stijging van PVV.
Hoe dan
Vulpen inderdaad
Dat is democratie. Ik denk dat de meerderheid van de mensen de dingen anders willen en dat zo laten zien.
Ben benieuwd hoe dat het formeren zal gaan.
PvdD maar 4
Bloem Ik denk dat de meerderheid van de mensen de dingen anders willen en dat zo laten zien.
Maar anders op welke manier hè. Ik vrees dat mensen daar te weinig over nagedacht hebben Ik snap het echt wel hoor, waarom je op de PVV zou stemmen. Maar tegelijkertijd ben ik superverbaasd, ik had even niet meegekregen dat de PVV zo groot zou worden
En ik ben gewoon bang dat het de haat aanwakkert. Ik vind het eng.
Ik ben er gewoon misselijk van.
Vulpen ik vind het ook eng.
- Bijgewerkt
De hoe dan begrijp ik wel. Ik zou er alleen zelf nooit op stemmen. Ik kan het mij gewoon niet inbeelden dat je een hele bevolkingsgroep hun geloof wilt ontzeggen.
Ik heb trouwens op Omtzigt gestemd.
Ik wil emigreren
- Bijgewerkt
Zonnebloem Dat hoeft ook niet toch. Daar is iedereen vrij is. Maar het snappen daar begint het mee. Ik lees ook (niet hier) reacties van het niet snappen en hoe kan je en zo… verantwoord je maar… dat is niet helpend in begrip naar elkaar en er samen wat van maken.
Die partijen bijv die al uitspreken niet te willen samenwerken dat vind ik persoonlijk niet oké. Niet op voorhand. Dan neem je de democratie en de kiezers niet serieus.
Bloem
Ja dat denk ik ook. En hij wil vanalles met migratie, want er zijn regels in europa. Dus het zal uiteindelijk meevallen.