[verwijderd]
iMoeder ja vind ik ook! Was stiekem best leuk om een 'deel deze foto van zwarte piet als je tegen de nieuwe facebookregels bent' te rapporteren
iMoeder ja vind ik ook! Was stiekem best leuk om een 'deel deze foto van zwarte piet als je tegen de nieuwe facebookregels bent' te rapporteren
Wanneer zou mijn baby beginnen met doorslapen? Ik ben na bijna 6 maanden best heel erg moe. Vanavond maar proberen of ik ook eerder kan slapen...
Rietjesbeker hoevaak komt hij nog snachts?
[verwijderd] meestal 1 keer, maar hij drinkt rond 11 uur nog een keer en vanochtend was hij 6 uur alweer wakker (nog geen honger). Met de warmte snap ik dat hij regelmatig blijft drinken, maar ik ben best moe...
Rietjesbeker ah ja, je geeft natuurlijk nog bv , dat is wel intens om te doen voor zolang. Kun je kolven? Of word je sowieso wakker van hem?
[verwijderd] ik word toch wel wakker. Als niet van hem dan wel van de warmte (nu) of de spanning in mijn borsten
Ach, het gaat vanzelf beter en anders kijk ik volgende maand of hij ook pap lust als avondvulling
Rietjesbeker ja het zal wel beter gaan natuurlijk , hopelijk snel met de warmte zijn babytjes al snel een beetje ontregelt.
hier: Suiker in?
Rietjesbeker hier met 11.5 maand met slaaptraining tot die tijd late avond en meestal ook d nachts nog maar sinds hij ruim een jaar is elke avond van 7 tot de vroege ochtend en sinds 1.5 van 19 tot 7. Succes t is echt slopend
N is net gevallen. Gillen. Kijk ik naar de binnenkant van zijn enkel zie ik het al blauw worden... ijs wilt hij er niet op en nu zit hij met een dekentje op de bank. () Dat betekent wel dat het echt zeer doet. Ik hoop maar dat het niet gebroken is.
Ysabella ik zou ook even de huisarts bellen...
Vulpen Manque Rietjesbeker Eerst Z even de fles aan het geven en daarna probeer ik hem van de bank te krijgen. Lukt dat niet en wilt hij niet lopen ga ik direct bellen. Ik baal echt ontzettend voor hem als het gebroken is.
Hij viel niet eens van een klimrek of zo.
Ysabella je hoeft niet hard te vallen in je flink te bezeren.. zo blijkt maar weer
hopelijk valt het mee! Kan hij hem wel bewegen?
Hij moest van mij lopen en heeft wat in de prullenbak gegooid. Wat ben ik blij dat hij gewoon liep en zijn voet niet ontzag.
Toch wil ik het even in de gaten houden omdat hij direct weer op de bank is gaan zitten. Misschien dat het gekneusd is.
[verwijderd]
Wat voor kamp gaat je dochter heen?