• [verwijderd]

[verwijderd] Onvergetelijke zomerkampen. Is wel van een christelijke stichting.

• [verwijderd]

[verwijderd] Ja, het zijn echt leuke kampen, ze doen echt heel leuke dingen. Het is allemaal goed geregels en R. heeft veel plezier gehad.

Ik heb voor morgen toegang tot het linaeushof, ik kan de datum nog wijzigen, en nu ben ik steeds in tweestrijd. De voorspellingen zijn opzich wel goed. Maar als het toch veel regent is het ook niets.

Even voor 9 kwamen mijn dames naar beneden. Om 9 uur toch zoontje maar uit bed gehaald, flesje erin, dames regelen zelf hun ontbijt. Ik loop met de keuken in, zit kleine meid heerlijk aan tafel met alles wat ze nodig had voor haar neergezet, pot pindakaas, boter, salami, hagelslag, fles aardbeidrink.. eerste boterhammetje op en 2e aan het smeren. Ze zit daar zo lekker met al haar spulletjes voor zichπŸ₯°

Softbasegaming
    Volgende maand wordt ze alweer 5. Ze zat daar echt zo lekker met al die spullen om haar heen, zelf haar brood uit de diepvries gepakt, grote zus wilde niet helpen en ik was met een flesje bezig, zelf in de magnetron om te ontdooien, echt alles zelf gedaan. Ondanks dat ze vreselijk vermoeiend is, is ze zo'n heerlijk kind!

Vandaag moest ik zo lachen, mijn man ging als eerst naar de kpn winkel voor een nieuwe telefoon. Afijn hij komt thuis en ik zie dat hij een doorzichtig hoesje heeft en ik denk; dat is niet best. Dus ik vraag hem waarom hij voor een doorzichtig hoesje heeft gekozen omdat je dan alle viezigheid ziet.

Nee dit hoesje was het helemaal.

Nog geen 5 uur later... jawel roept hij vol frustratie dat hij een nieuw hoesje gaat kopen. πŸ˜‚πŸ€£

Mijn opa is overleden en zoals verwacht voel ik er zweer weinig bij. Voelt eigenlijk net als dat iemand die je ooit gekend hebt overleden is. Ik ga niet condoleren of naar de begrafenis, ik verwacht moet eens een kaart te krijgen.

Achtergrond, toen ik bij mijn vader ging wonen zag ik opa en oma van mijn moeders kant eigenlijk niet meer. Toen ik ging samenwonen wilde ik het contact weer herstellen al had ik nooit echt warme gevoelens bij hun gehad, maar ja, toch familie en zo. Toen ik later zwanger was van mijn oudste gingen we ze dat persoonlijk vertellen en werden compleet afgebrand. We zijn toen compleet ondersteboven weer naar huis gegaan en besloten dat we absoluut geen contact meer wilden met zulke mensen. Uit fatsoen hebben we een geboortekaartje gestuurd van de oudste, maar ook toen verder nooit weer wat gehoord.

Cactusje Logisch toch dat je er weinig bij voelt. Dat zou ik ook zo hebben. Dat het familie is wil niet zeggen dat de band goed was/is.

• [verwijderd]

Cactusje Wat jammer dat het zo gegaan is.

Ik zit te denken om vast een verzendlijst te maken met alle mensen die een appje krijgen als de baby geboren is, zodat ik dan niet mijn hele contactenlijst hoef uit te pluizen. Ik moet dan dus wel een berichtje sturen alvast, is dat gek? En als het niet gek is, wat zal ik dan als berichtje sturen?
          Of is er misschien een andere manier om mijn contacten te "voorsorteren"?

• Dahlia hebben hierop gereageerd.

Dahlia dankje! Was net bezig, toen ik ineens zag dat zonder bericht ook de verzendlijst blijft staan 😊 dus nu hoef ik De Dag alleen een bericht te maken 😎

• [verwijderd]

RΓ©my is uit bed gevallen. Zo stom, ik had hem niet ver genoeg in het midden gelegd denk ik. Het was een val van ik gok 30 cm. Ik weet niet hoe hij is gevallen want mijn nichtje was eerder in de kamer dan ik.
              R huilde direct heel hard, hij bewoog alles. Het is nu een uurtje geleden gebeurd maar hij blijft wakker worden en huilt dan heel erg hard. Is dat gewoon van de schrik nog? Of is er meer aan de hand?
              arme arme jongen! Ik voel me zo dom en schuldig!! 😒

[verwijderd]
                He bah wat schrikken zeg😒. Misschien even overleggen met de huisartsen post mocht je twijfelen....

Hopelijk valt het mee

[verwijderd]
                Je hebt het niet expres gedaan hè. Mijn twee oudste zijn allebei van ons bed gevallen, terwijl ik er notabene naast zat.

Huilt hij ook als je hem vasthoudt of is hij dan stil? En als je zijn armpjes en beentjes beweegt? Die kleintjes kunnen meer hebben dan je denkt, dus het valt vast mee. Maar als je je echt zorgen maakt moet je gewoon een dokter bellen.

Bloem
                  Heb je gelijk in. Ik lees dan wel eens van anderen dat een familielid waarmee de band bekoeld is overleden is en waar ze daar nou mee moeten. Ik dacht dan altijd, nou helemaal niks want degene betekende verder niks voor je dan alleen een bloedband. Nu het zelf meemaak denk ik ook, ik hoef hier niks mee want hert betekend eigenlijk niks voor me.

[verwijderd]
                  Idd jammer dat het zo gegaan is, maar ik vind dat ze het er zelf maar gemaakt hebben. Wij hebben met de beste bedoelingen geprobeerd de band te herstellen. Ik had en heb sowieso al weinig contact met die kant van de familie, maar zo laat ik me niet behandelen al is het familie. We begrepen er ook helemaal niks van, het was de paar keer daarvoor dat we waren geweest zelfs best gezellig. Ik vertelde het gister aan mijn man, wie is jouw opa dan? Nou weet je nog van toen en toen.. oh ja, en wat nu dan? Nou niks, wilde het gewoon even laten weten.
                  Het contrast met toen de opa van mijn man overleed is zΓ³ groot.. Ik ben daar heel verdrietig van geweest, hij was zo'n lieve en leuke opa, ik kan oprecht zeggen dat ik van die man hield ondanks dat we hem vooral op verjaardagen zagen.