Hoe oud is ze? Je hebt ook van die capsules bij de drogist.
Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt π
Softbasegaming
13, maar ze wil er niks in stoppen.. zat daar ook al aan te denken, misschien dat ze een orale kuur kan krijgen. Ik ga eerst vragen of ze medicijnen kan krijgen zonder dat ze heen hoeft, ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het een schimmel is.
Ysabella
Ze smeert al met een zalfje, ik heb dat eigenlijk standaard in huis. Ik ga zeker proberen om orale tabletten voor haar te krijgen. Die kreeg ik zelf ook altijd als het weer zover was, de laatste keer is gelukkig al een aantal jaar geleden, want alleen lokaal behandelen werkte nooit, moest echt van binnenuit.
- Bijgewerkt
Ik weet nog niet zo goed wat ik hier zelf van vind, daar moet ik nog even over denken
Man vindt dat we te veel geld uit geven en dat we te veel eten weg gooien. Let wel, het gaat echt maar over een paar dingen per maand. Ik beheer de gezamenlijke rekening, maak de weekmenus, koop de benodigde boodschappen en andere spullen die nodig zijn en kook het eten. Oh en hij denkt dus dat de kosten voor alles nog precies hetzelfde zijn als 6 jaar geleden. Toen we nog geen kinderen hadden en de boodschappen in het algemeen veel goedkoper waren
Nu heeft hij bedacht dat ik de pinpas maar aan hem moest geven. Dus met liefde overhandigd en meteen aangekondigd dat hij dus vanaf nu het weekmenu mag maken, de boodschappen mag doen, eten koken etc.
Nu kwam zijn vraag net (15 minuten later):
wat eten we eigenlijk morgen ?
geen idee want is nu jouw probleem
Pietje1987 Dit wil ik volgen hoor hahaha.
Pietje1987 iets langer over nagedacht nu. Aan de ene kant denk ik: lekker voor je en succes! En aan de andere kant baal ik van het gebrek aan vertrouwen.
Oh en ik ben heeeeeeel bang dat zijn winterdepressie-periode weer voor de deur staat...
Pietje1987 Dat lijkt me een heel spannend experiment...
Vulpen ja dat ook ik voorzie de komende week alle soorten stamppot (en laat ik daar nou niet zo gek op zijn
)
Hij kan op zich redelijk koken, maar vooral wat hij zelf lekker vindt
Pietje1987 dat gebrek aan vertrouwen is niet fijn. Hij moet even wakker worden, prijzen zijn gestegen, gezin is veranderd...
Ben benieuwd of hij de boodschappen goedkoper kan doen Γ¨n goed inkopen. Maar daarvoor moet hij het waarschijnlijk langer doen dan 1 week aangezien er vast ook dingen op voorraad staan (zoals rijst)
Toch6 ja wat mij betreft zoekt hij het minstens de komende maand ofzo maar uit.
de pest is wel dat ik altijd graag in de ochtend een rondje loop met de jongste en dan vaak even een kleine boodschap haal nu maar een ander rondje doen dan!
Pietje1987 deels herkenbaar, zullen we wedden? Als je man 1 keer de weekboodschappen heeft gehaald dan komt hij even tussen neus en lippen door vertellen dat de boodschappen wel duur zijn geworden.
Pietje1987
Oh mijn man kon daar ook zo over mopperen, daar was vast wel op te besparen. Toen waren we op vakantie op de camping en wilde hij een eens mee. We kochten eten voor een dag of 2, hij zocht wat lekkers uit, we hadden toen alleen de oudste nog en zij mocht ook wat lekkers uitzoeken.. tijdens het rondneuzen schrok hij al wel wat van de prijzen en toen moesten alle boodschappen afgerekend worden. Daar schrok hij helemaal van omdat we eigenlijk niet eens zoveel hadden. Als hij nu moppert over het huishoudgeld zeg ik altijd meteen dat hij de pinpas wel hebben mag en het dan lekker zelf doet. Nee, ik geloof je wel dat hoeft niet.
Elke avond weer het zelfde liedje; ik breng Z naar bed en als ik beneden kom laat ik de deur op een kiertje. Vervolgens gaat één van de katten altijd naar boven, ik roep βsnoepjeβ en rammel met een bakje gedroogde uitjes. De kat sprint weer naar de woonkamer zo de eettafel op en ik zeg hardop β sukkel.β
Maar ja, wie is de sukkel nu daadwerkelijk?
- Bijgewerkt
Ysabella tja de grap is dat hij weliswaar 1 keer per week even langs de winkels gaat (gezellig op de fiets met T.), maar dan koopt hij alleen maar fruit en misschien een verdwaalde bal gehakt.
Hij heeft net boodschappen besteld via de website van de plus. Na een kwartier klagen over die prut site heb ik maar verklapt dat er ook een app is
Verder heb ik hem alleen op een paar dingen gewezen die bijna op zijn, zoals luiers. Ik merk het wel
Overigens vraag ik altijd elke week of hij nog goede ideeΓ«n heeft voor het weekmenu en dan is het altijd: uhhhh tjaaaa weet ik niet hoor?!
Die eerste paar dagen is nog wel leuk, ben benieuwd
Pietje1987 Overigens vraag ik altijd elke week of hij nog goede ideeΓ«n heeft voor het weekmenu en dan is het altijd: uhhhh tjaaaa weet ik niet hoor?!
Heel herkenbaar.
Mijn man weet bijna ook niets. Ondanks hij ook in een supermarkt werkt...
Ik haal mijn inspiratie uit klanten, ik zie wat zij kopen als avondeten.
Ik heb net zo hard in mijn koffie geniest dat de spetters op mijn voorhoofd zaten.
Ook een manier om wakker te worden met behulp van koffie.
Niet mijn favoriete manier, weet ik nu.
Dochter krijgt nu eerst een sterkere zalf van de ha, ze hoefde niet langs te komen, omdat ze aangaf dat de jeuk alleen aan de buitenkant zit. Als dat niet voldoende werkt ga ik om de pillen vragen, ik kan me herinneren dat de laatste keer dat ik ze gehad heb er toch best beroerd van ben geweest. Ik vertelde haar vanmorgen dat er ook pillen zijn die je daar in moet brengen, het was meteen NEE! NEE! We zullen zien, hopelijk is alleen de zalf voldoende.