Pietje1987 Dat zeg je nou wel, maar hier hebben tegenwoordig een aantal van mijn kleinkinderen een eigen stoel aan de eettafel en nu struikel ik constant over ze, erg onhandig.

Zielig zeg. Ik ben met de jongens naar de kapper. In etappes want ze kunnen niet allemaal tegelijk. Dus een shift om 15:30 uur en een om 17 uur. Is er gewoon een moeder met een jongetje van een jaar of 5/6. Die moeder is om 15:30 uur begonnen met haar knipbeurt en nu 2 uur later nog niet klaar. En dat jochie zit in een stoel naast haar al al die tijd. Heel keurig netjes en braaf (die van mij hadden de tent allang afgebroken 😬). Maar toch best wel zielig vind ik. Ik zou dat nooit bedenken om mijn kind(eren) mee te nemen als ik zelf naar de kapper moet. Ik zou dan echt niet lekker relaxt in de stoel zitten.

Bloem Dan zal ze wel niet anders kunnen denk ik? Kan me inderdaad niet voorstellen dat je niet liever alleen gaat.

Bloem Ik zou dat nooit bedenken om mijn kind(eren) mee te nemen als ik zelf naar de kapper moet.

Ik wel maar dat is alleen knippen en geen behandeling van 2uur.

Bloem ik heb dat ook weleens gedaan met de oudste. Zij moest dan 45 min ofzo wachten op me, maar ze vond dat totaal niet erg. Ze kreeg aandacht van iedereen, er was genoeg te zien voor haar en ze werd verwend met drinken en koekjes door de baas. Ze was toen 6 ofzo.

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Jongste is gevallen en volgens mij is z'n lipbandje gescheurd πŸ™ kan je volgens mij toch niet laten hechten?
        En wat een bloedbad geeft dat zeg 🀐

Miek89 kan je idd niet laten hechten, even een ijsje geven helpt! Mijn kids hebben dat beide gehadπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ

• Miek89 hebben hierop gereageerd.

Bloem is idd lang... dan zit je niet echt lekker lijkt me. Het jongetje had er zo te horen weinig problemen mee.

Miek89 dat heeft mijn jongste ook gehad, bloed vreselijk, maar ijsje hielp hier ook!

Honkeytonk mijn jongste aap heeft zn been gebrokenπŸ™ˆdenk dat je daarmee in de war bent?

Miek89 och wat schrikken zeg, hoop dat het ijsje geholpen heeft!

• Miek89 hebben hierop gereageerd.

Sweetl ohh oeps! Haha πŸ™ˆπŸ™ˆ hoe is het met hem? Vandaag had hij toch controle?

Ja klopt! Was goed gelukkig. Hij mocht zijn huidige (smoezeligeπŸ˜‚πŸ™ˆ) gipsje houden. Het zag er goed uit, hij loopt er op dus hij hoeft niet tot zn lies. Gips wissel zou alleen maar extra pijn opleveren, dus laat maar zitten dan.
                Moet volgende week terug. Dan moet het er wel af, en gaan we kijken of hij zonder ook kan lopen, en bungelen met zijn benen. Zonder pijn. Dan beslissen we of hij helemaal af mag blijven of nieuw gips. Voordeel van als ze zo klein zijn is dat het vaak superrrrr snel geneesd!

Huidige stand op de bank