[verwijderd] ja, ik bedoel ook als blijkt dat dit niet gaat werken, misschien komt er wel een super leerkracht voor die de kinderen weet te โ€œpakkenโ€ en wel wat met de groep kan. Ik hoop het, want er gaat zo veel ten koste van veel kinderen.

[verwijderd] nope ๐Ÿ˜† ik koop altijd een verspakket voor tomatensoep en dan nog verse balletjes enzo erbij. Ben je toch 5/6 euro lichter. Een blik is 2 euro ofzo? Ze waren nu in de aanbieding ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

June ik heb later op de avond altijd honger na soep ๐Ÿ™„ maar goed, let it gooooo

Morgen een nieuwe update ๐Ÿ˜†

Pietje1987 Ik vind soep heerlijk. Maar dan wel een verspakket idd.

Succes deze week. Ben je er al uit hoeveel hij heeft uitgeven?

Denk dat ik een rot nacht ga hebben. Meisje is steeds overstuur en moet veel hoesten,maar ja dan houd ik haar thuis morgen als het de hele nacht zo doorgaat. Neem ik wel zorgverlof op. Ze ligt nu half op me anders kan ze niet slapen en ik zit dus op mijn bed.

June morgen komt er voor ongeveer 60 euro aan boodschappen. Maar dat is zo te zien eten voor een dag of 3? En wel ook een paar pakken luiers enzo.

Ik zag het aan je houding en je manier van eten. Traag en besluiteloos. Je wist het niet meer en daar kwam de paniek. Mijn hart die alweer in 1000 stukjes brak en mijn gedachten die direct ging malen om te bedenken hoe ik je weer rustig kreeg. Ik moest vooral zelf rustig blijven dacht ik.
        Gillen, oorverdovend gillen. En ik ging door met de routine, bracht je naar boven en legde je op bed. Ik gaf je geen keuzes zoals andere misschien zouden doen. Door je keuzes te geven geef ik je teveel ruimte om te twijfelen. Het enige wat jij nodig hebt is liefde. Onvoorwaardelijk. Ook nu. En met de tijd werd je rustiger, piepte mijn oren niet meer van de hoge tonen en zag ik een lach verschijnen.

โ€˜Wil je mij over vandaag nog iets vertellen?โ€™ Vroeg ik toen hij in bed lag.
        โ€˜ N verdrietigโ€™
        โ€˜Ja je was verdrietig, maar daardoor ga ik niet minder van je houden.โ€™
        Blauwe ogen keken mij aan, leken mij te analyseren. En opeens kwam daar wat ik nodig had.

โ€˜ Ik hou ook van jouโ€™

• [verwijderd]

Ysabella ahww, wat was er gebeurd dat hij zo in paniek was?

[verwijderd] hij was ontzettend moe en mijn man is soms zo traag als stroop, dus toen ik vroeg of hij het eten van N op wilde warmen duurde dat nog 20 minuten en dat was de genadeslag. ๐Ÿ˜ถ

• [verwijderd]

Ysabella dat soort dingen kunnen dan de druppel zijn inderdaad. Hij heeft goed geslapen vannacht? ๐Ÿ™‚

[verwijderd] het stomme is als ik alleen thuis ben dan gaat het eigenlijk altijd perfect ( wat tijd betreft en naar bed brengen) maar als mijn man thuis is duurt alles altijd zo lang. ๐Ÿ™ƒ

Ja hij heeft goed geslapen en is ontzettend vrolijk. ๐Ÿ‘

• [verwijderd]

Ysabella ja dat is hier ook wel een beetje. Vriend heeft ze dan de hele dag niet gezien dus die wil - logisch - tijd met ze doorbrengen en ziet niet/wil niet zien dat beide jongens om 19u te moe zijn en gewoon naar bed moeten. Hij wil ze graag langer wakker houden, en alles duurt een eeuwigheid inderdaad. Soms gaat dat goed, soms niet.. haha

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Ysabella

[verwijderd]
                    Er is een reden waarom ik het niet erg vond dat man weer ging varen...๐Ÿคญ Opzich houdt hij de bedtijden etc wel in de gaten maar als ik alleen ben is er meer ritme en regelmaat

• [verwijderd]

Toch6 ik heb daarnaast ook een grotere motivatie om ze op bed te leggen want ik wil met mijn reet op de bank zitten met koffie ๐Ÿค“
                      Vaak doe ik dus dan het kind dat het makkelijkst is die dag waardoor naar bed brengen sneller gaat en ik sneller kan zitten ๐Ÿ˜›

• [verwijderd]

[verwijderd] ik krijg net een mailtje van de directie over het vertrek van de leerkracht.
                      Heel kort in een alinea gepropt: de juf heeft afscheid genomen, de klas heeft kennis gemaakt met de vervanger, de oudergesprekken worden overgenomen door de directie.

Vervolgens een gigantische waslijst aan regels die vandaag zijn besproken in de klas, variรซrend van telefoongebruik tot aan geen straattaal, een nieuw buitenspeelrooster om rust te creรซren, de kernwaarden van de school, de consequenties van misdragen in de klas...
                      Dat bevestigt dus wel mijn vermoedens waarom de juf is gestopt ๐Ÿ˜ฌ