Hooyo-shimbir echt?? Hoe dan? Hoe kan je niet vol bewondering kijken naar dat ongrijpbare heelal?
Heel gaaf om de details zo goed te zien.
Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt π
June tsja denkt vooral weinig interesse willen tonen voor wat ik leuk vind omdat ze druk zijn met zijn eigen leven.
Hooyo-shimbir verdrietig
Honkeytonk Wij ook hoor. We gaan zondag naar een meer, maandag naar het zwembad. Gewoon op tijd, schaduwplek zoeken, petje mee, parasol mee. Genoeg drinken. Op tijd weer terug. Dinsdag zelfs naar een klein mini pretpark (lekker rustig) spelen met water, indoorspeeltuin met airco in. Gewoon afwisselen en niet op het heetste van de dag in de felle zon. Gaat altijd goed.
Maar @Ysabella ondanks dat ik altijd alles zonder aarzelen doe, denk ik er wel altijd net als jij over na: waar gaan we heen, wat is handig? EN! Ik ga altijd helemaal voorbereidt met petjes zonnebrand en water op pad Dus logisch en goed dat je je het afvraagt hoor! Wel bijzondere en mooie gelegenheid! Veel plezier!
Hooyo-shimbir Wauw wat cool!!
[verwijderd]
Ysabella goed voorbereid dus, veel plezier!
@Hooyo-shimbir ik ben een noob als het op het heelal aankomt maar dit is gewoon gaaf! Jammer dat je ouders alleen vanuit hun eigen perspectief kijken
- Bijgewerkt
Mijn man belde mij net, hij mag geen telefoon op zijn werk hebben dus het was een nummer die ik niet herkende. Schrok mij rot, want bellen betekend dat er iets is.
Nou er was wat hoor. Ja schat ze vragen of ik een lange dienst wil draaien tot 22.00 Ik mocht even overleggen of dat goed was.( hij is al wakker sinds 05.00)
Eigenlijk luister ik niet eens naar wat hij zegt, maar hoe hij het zegt. Ik antwoord met; OkΓ©, hoe wil je dat ik antwoord? Moet ik zeggen dat ik het goed vind of dat ik dat niet zo zie zitten? Hij antwoord een beetje met een omweg.
Ik; Nee dat vind ik geen goed idee Ivm de baby.
Ik hoor een hele grote opluchting en hij zegt; ik zal het doorgeven.
Dit deed mijn moeder ook altijd bij mij als ze een twijfel in mijn stem hoorde.
Ysabella ik heb mn man wel eens geappt zeg maar dat het niet uitkomt
- Bijgewerkt
Heb zo afgesproken met een aantal vrouwen die ik nog niet ken en ik ben zenuwachtig
Tot nu toe zijn ze ook allemaal te laat. Dus nu aangegeven dat ik binnen wacht totdat er iemand aanbelt. Anders smelt ik weg
Het is bij mij in het park, vandaar.
Marshmallow wat gezellig, veel plezier!
Marshmallow En, is er iemand op komen dagen?
- Bijgewerkt
Hoe doen jullie dat met een zwembadje in de tuin? In de zon of in de schaduw, alleen koud water erin of ook warm?
Dochter heeft gisteren even in het zwembadje gezeten en haar verkoudheid en hoesten is meteen weer verergerd
[verwijderd]
Vulpen schaduw en lauw water, of warm water als er een wind staat.
[verwijderd]
Vulpen schaduw, grootste deel vullen met koud water en een paar emmers heet water er bij
Vulpen zoals de rest , in de schaduw en lauw water. Al heb ik vanmorgen een badje gevuld en in de zon gezet en toen de kindjes buiten kwamen in de schaduw en toen was het ook warm water