Ik zag 2 vliegen die seks hadden. Ze zijn een mooie dood gestorven.
Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt π
Mijn man ging even een half uurtje varen met de buurman... 2 uur geleden. Kennelijk zijn ze verkeerd gevaren. Hij belde net dat hij over een half uurtje thuis zou zijn.
Ja, doei, ik ga naar bed.
Rietjesbeker daar is de mijne ook zo goed in ben om 23u thuis! En dan 03:30...nobody's home yet...
Ik vind dat zo vreselijk irritant
Sweetl die van mij maakt het gelukkig niet zo bont. En anders schop ik 'm er morgen half 7 gewoon uit als de kinderen wakker worden. 's nachts en man, daags een man
- Bijgewerkt
Ik zat opeens na te denken over de provocatie test van Z volgende week. De kmv voeding stinkt naar kaas, ik ruik toch direct welke voeding ik dan geef terwijl het juist niet de bedoeling is dat iemand weet welke voeding er gegeven word.
- Bijgewerkt
Dilemma, zondag gaan wij met familie weg maar het word 32 graden. Zouden jullie dat met een baby en een 2,5 jarige Doen? Het is overigens buiten.
Ysabella ja! Lekker toch?! Zit je op 1 plek of buiten activiteiten? Zou de baby wel zoveel mogelijk in de schaduw houden en beidde kids goed insmeren (en vaker dan 1x).
Honkeytonk we gaan eerst ergens binnen eten en dan is er voor N een grote speeltuin en ik geloof bos. En anders stappen we weer in de auto en gaan we naar huis.
Ysabella dat lijkt me slim ja! Gewoon gaan en als het niet vol te houden is, weer terug. wie weet is er airco binnen
Ysabella ah bos is wel echt lekkere schaduw! En zorgen voor voldoende drinken voor Z. (en ook voor N, maar dat is makkelijker te fixen bij een restaurant).
- Bijgewerkt
Ik zal echt wel een noob zijn, maar wat kan er gebeuren als je op stap gaat als het 32 graden is? T.o.v. thuis? Bij ons wordt het dit weekend 36/37 graden, maar we gaan zwemmen, we gaan bij familie langs met zwembad , we gaan naar waterspeeltuin. Insmeren, hoedje op, voldoende drinken.
Edit: als je met een familie uitje weg gaat en er zou geen schaduw zijn, dan zou ik ook naar huis gaan hoor. Schaduw is wel belangrijk! En snap dan ook je dilemma omdat je het zelf wat minder in controle hebt.
Ysabella Ik lees eigenlijk alleen dat je je realistisch afvraagt of dit een goed plan is. En als je gaat wat je dan moet regelen. Dit zijn geen overdreven zorgen hoor.
Hie je het omschrijft zou ik wel gaan. Lijkt mij juist wel lekker buiten zijn en wat te doen hebben met dit weer. Biedt juist wat afleiding. Beter dan continue thuis hangen. En meestal heb je bij familieaangelegenheden wel anderen die ook met je kinderen bezig zijn. Hoef je niet zelf alles te doen en kan je ook eens rustig zitten.
Honkeytonk ehm een zonnesteek bvb? Hele dag in t zonnetje rennen, spelen enz?
Mijn kinderen nemen geen rust als ze met andere kids ed zijn. Die gaan door tot ze er bij neervallen
Daarnaast zal het (naar mijn idee, gezien onze uitstapjes deze vakantie) super super druk zijn op de schaduwrijke/waterrijke plekken en denkt vrijwel niemand aan de 1,5m samenleving. Dus dan ga je toch maar in de zon spelen..