[verwijderd]
Blue wat heftig!! Logisch dat je van slag bent.. heel veel sterkte!
Blue wat heftig!! Logisch dat je van slag bent.. heel veel sterkte!
Wat heftig @Blue laat je lekker gaan, probeer er over te praten. Melding maken kan altijd nog maar geef jezelf nu eerst prioriteit
Blue jeetje sterkte
Blue Jeetje wat heftig. Hopelijk kun je met iemand erover praten. En huilen is heel begrijpelijk. Sterkte
Ik was samen met een vriendin. We zaten met z'n tweeën op een stoepje uit te puffen van de hitte.
Toen kwam er een man aan die tegen ons ging praten, in het Italiaans of Spaans ofzo. Hij deed heel vriendelijk, dus wij deden vriendelijk terug.
Hij raakte een paar keer mijn schouder aan en vroeg iets in zijn taal, we dachten er nog niet echt iets geks van.
Daarna bukte hij en raakte mijn bovenbeen aan (ik had een korte broek aan). Dat voelde al een beetje raar, maar goed, hij begreep ons niet en hij klonk aardig... Ik rook nog of hij gedronken had ofzo, maar daar leek het niet op.
Daarna legde hij nog eens zijn hand op mijn bovenbeen, waarop ik zijn hand pakte en hem wegduwde. Ik draaide me van hem af en ging praten met mijn vriendin. En toen voelde ik opeens hoe hij achter me ging zitten en zijn armen om mij heen sloeg, hij bewoog zijn hoofd naar voren richting mijn gezicht.
Toen ben ik opgesprongen en een paar meter weggerend. Hij liep direct weg.
Mijn vriendin had zijn laatste handeling helemaal niet gezien en keek mij heel verbaasd aan... Daarna kwam er een stel vragen hoe het ging, ze hadden het van een afstandje zien gebeuren en bevestigden dat hij me had willen zoenen
Op dat moment was ik zo verbluft dat ik zei dat ik me oké voelde, waarna we verder zijn gegaan. Pas daarna kwam de schrik eruit en moest ik huilen.
Oh getsie,snap dat je geschrokken ben!
Blue oh bah, wat griezelig, ik snap heel goed dat je moest huilen. Blijf er in elk geval nog even met iemand over praten, dit zou denk ik niemand koud laten
Blue jeetje meid wat heftig lekker huilen hoor. Gooi het eruit. En praat er over.
Blue oh bah wat heftig zeg. Logisch ook dat je zo geschrokken bent. Sterkte!
Blue
Jeetje zeg, gooi het er gewoon uit en praat erover!
Sterkte hoor.
Blue hoe durft hij! De smeerlap!
Een dikke knuffel, praat er maar veel over (als je wil) .
en weet dat je niets verkeerds heb gedaan he? Zijn hand op je schouder was geen goedkeuring om verder te gaan. Dat jij zijn hand wegduwde en je weg draaide was duidelijk afwijzing! Twijfel daar niet aan hoor .. ook niet strakjes als je gaat overdenken in bed of je misschien niet duidelijk genoeg was. Dat was je wel! Hij fout! Jij onschuldig!
Lief van jullie... Doet me wel goed jullie reacties. Want het was inderdaad zo van "nou, wat naar, kom we gaan weer door, het viel wel mee, 't had veel erger kunnen zijn"
Ik vond aangerand dus ook een te groot woord... Stom he
Nu ik er over nadenk kan ik wel weer janken. En inderdaad die twijfel die direct opkwam, had ik niet op hem in moeten gaan? Hem eerder weg moeten duwen? Was het niet gebeurd als ik een lange broek aan had gehad?