Cactusje ja die heb ik ook gelezen. De verhalen wisselen een beetje.
Ach, L. is sowieso met een week of twee wel weer toe aan een knipbeurt en hebben expres maar een paar cm gedaan
Cactusje ja die heb ik ook gelezen. De verhalen wisselen een beetje.
Ach, L. is sowieso met een week of twee wel weer toe aan een knipbeurt en hebben expres maar een paar cm gedaan
N heeft de laatste tijd steeds bloedneuzen als ik hem uit bed haal. Op de één of andere manier maak ik mij er zorgen om.
Vulpen nee dat doet hij echt nooit gelukkig.
Het is verschillend soms als ik hem uit bed haal zoals net en soms gewoon overdag. Het is in ieder geval opvallend want als mijn man ergens over begint weet ik dat ik het in de gaten moet houden. N is trouwens ook nog nooit verkouden geweest. ( dat ga ik even afkloppen haha)
Mijn man is ziekjes. Ik kwam net terug boodschappen doen en toen keek hij me net aan of hij al half dood is. Gelukkig is ie maar gauw naar bed gegaan.
Miek89 R is ook (bijna) nooit ziek omdat hij weinig in aanraking komt met andere kindjes. Ik gok dat het met school vaker voor gaat komen Hij heeft ook nog geen waterpokken gehad, ik hoop dat hij die als eerste krijgt, dan is dat maar vast gebeurd
@Ysabella hoe is het trouwens afgelopen met zijn voetjes? Hij had al langere tijd pijn met lopen of zoiets toch?
[verwijderd] Ja hou daar maar rekening mee, en de kleine doet dan ook gelijk vrolijk mee met ziek zijn
Vulpen dat heb ik altijd al haha, maar nou meer zout badjes om het bloed eruit te halen voor het wassen.
[verwijderd] sinds hij niet meer op zijn tenen loopt is de pijn ook weg! Dus ik denk dat het met elkaar te maken had.
Ysabella ah wat rot. Goed dat de huisarts meteen gaat onderzoeken. Waarop gaan ze bloedprikken?
Veel sterkte!
Honkeytonk op leukemie. En eigenlijk denk ik dat hij dat helemaal niet heeft hoor, ik ben meer angstig voor het prikken zelf.
Ik wilde alleen advies, niet gelijk bloedprikken. Maar ik sla mezelf voor mijn kop als hij wel wat ernstigs blijkt te hebben en ik het niet heb laten checken.
Ysabella huh? Maar er zijn zoveel redenen waarom een kind een bloedneus heeft toch? waarom het in kanker zoeken?
Natuurlijk goed dat ze het uitsluiten hoor maar ik vind het wel heel erg heftig om meteen die richting op te gaan als arts.
Heeft hij ook nog andere klachten?
[verwijderd] het ding is dat hij het niet heeft na inspanning en hiervoor nooit heeft gehad en dan schijnt het een indicatie te zijn om het te laten checken.
Ja ik vind het ook heftig en het liefste steek ik nu heel fijn mijn kop in het zand en doe ik net alsof ik niet gebeld heb.
Hij is de laatste tijd wel moe, maar ja hij slaapt ook niet meer tussen de middag dus in hoever ik dat dan serieus moet nemen is ook maar de vraag.
Ysabella jeetje, heftig hoor. Er is niet eens fysiek onderzoek geweest toch? Scheef neusschotje of zo, iets met de bloedvaatjes. Kan vanalles zijn toch?
Sterkte hoor! Wanneer moet je gaan prikken?