Dochter wilde vandaag slapen zonder luier. Mama geen luier. Ben benieuwd vannacht ging t ook goed
Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt 🔒
Fijn dat jullie t zo tof vinden. De reactie van mijn ouders was; “haha niks meer dan eens stip, saai, dat je dat leuk vindt”
[verwijderd]
Hooyo-shimbir Cool!
[verwijderd]
Hooyo-shimbir Nou, gezellig...
Hooyo-shimbir ohh tof! Die foto van Jupiter met manen! Die is echt zo gaaf! En Saturnus zie je ook echt die ring er om heen! Wat vet!
Hooyo-shimbir Wauw wat cool!
En ja, dat is inderdaad jammer. Nu gaat het wellicht andersom zijn: dat jij het leuk vindt en de kinderen niet
Vulpen haha gelukkig lijkt mijn oudste erg op mij en vindt ze alles leuk waar ik ook interesse in heb
Hooyo-shimbir Ik hoop echt dat (een van) mijn dochters ook geïnteresseerd zal zijn in sterrenkunde! Maar voorlopig is oudste vooral in Nijntje geïnteresseerd en jongste in bekers water omgooien
Hooyo-shimbir wow zo gaaf!
[verwijderd]
Hooyo-shimbir haha niks meer dan eens stip, saai, dat je dat leuk vindt”
Hoe dan?
Ik heb zelf ook geen bovengemiddelde interesse in sterrenkunde en mijn kennis daarover is minimaal, maar dit is toch gewoon magisch?
Ik kan rustig een uur kijken naar al die 'stippen' en de enige die ik dan met zekerheid kan identificeren is de maan, maar saai is de laatste omschrijving die ik zou kunnen gebruiken.. prachtig om te zien juist!
[verwijderd] saai is de laatste omschrijving die ik zou kunnen gebruiken.. prachtig om te zien juist!
Idd.. Ik ben niet zo van sterren kijken e.d. maar heel Nederland stond een paar jaar geleden massaal naar mars te kijken. Hoe vaak komt het voor dat je een andere planeet met het blote oog kan zien? Ik vond het best cool. En door een telescoop andere planeten kunnen zien is ook bijzonder vind ik, is eens wat anders dan van een plaatje.
[verwijderd]
Cactusje ik zou ook best een telescoop willen hebben hoor.. helaas koop je die niet even bij de action
[verwijderd]
Hooyo-shimbir ik vind dit juist zo ontzettend gaaf! Begrijp je volkomen!
m’n zoontje heeft een telescoop gevraagd voor z’n verjaardag en ik ben er stiekem heel blij mee
Hooyo-shimbir echt?? Hoe dan? Hoe kan je niet vol bewondering kijken naar dat ongrijpbare heelal?
Heel gaaf om de details zo goed te zien.
June tsja denkt vooral weinig interesse willen tonen voor wat ik leuk vind omdat ze druk zijn met zijn eigen leven.
Hooyo-shimbir verdrietig
Honkeytonk Wij ook hoor. We gaan zondag naar een meer, maandag naar het zwembad. Gewoon op tijd, schaduwplek zoeken, petje mee, parasol mee. Genoeg drinken. Op tijd weer terug. Dinsdag zelfs naar een klein mini pretpark (lekker rustig) spelen met water, indoorspeeltuin met airco in. Gewoon afwisselen en niet op het heetste van de dag in de felle zon. Gaat altijd goed.
Maar @Ysabella ondanks dat ik altijd alles zonder aarzelen doe, denk ik er wel altijd net als jij over na: waar gaan we heen, wat is handig? EN! Ik ga altijd helemaal voorbereidt met petjes zonnebrand en water op pad Dus logisch en goed dat je je het afvraagt hoor! Wel bijzondere en mooie gelegenheid! Veel plezier!
Hooyo-shimbir Wauw wat cool!!
[verwijderd]
Ysabella goed voorbereid dus, veel plezier!
@Hooyo-shimbir ik ben een noob als het op het heelal aankomt maar dit is gewoon gaaf! Jammer dat je ouders alleen vanuit hun eigen perspectief kijken