• [verwijderd]

Thnx girls πŸ™‚
Ik wil er sowieso nog een paar laten weghalen want ze zitten op vervelende plekken. De dermatoloog adviseerde me een paar jaar geleden om dit in oktober te doen, wanneer er minder zon is. Ze zitten oa op mijn gezicht dus niet praktisch. Ik wacht met deze rare dan ook gewoon tot oktober.
Net het korstje er per ongeluk afgehaald trouwens πŸ™„

• [verwijderd]

[verwijderd] ik zou dan gelijk nu een afspraak plannen..hier moet je minimaal 6 maanden wachten (als je er al een vindt die nieuwe patiΓ«nten aanneemt πŸ˜…)

Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven een eeltrasp/vijl gekocht.

Ik heb een paar schoenen waar ik de laatste tijd van die eelt bulten van heb gekregen. Lelijk en ook een beetje pijnlijkπŸ™ƒ
    Dus ik wil er nu toch van af, maar stiekem knijp ik hem wel. Lijkt me zo vies om te doenπŸ˜…

Blue
      Is het geen gigantische likdoorn? Mijn man dacht ook dat de bult onder zijn voet gewoon eelt was door zijn werkschoenen, maar het bleek een flinke likdoorn te zijn.

Mijn man ging even een half uurtje varen met de buurman... 2 uur geleden. Kennelijk zijn ze verkeerd gevaren. Hij belde net dat hij over een half uurtje thuis zou zijn.
      Ja, doei, ik ga naar bed.

Rietjesbeker daar is de mijne ook zo goed in😬😬 ben om 23u thuis! En dan 03:30...nobody's home yet...
        Ik vind dat zo vreselijk irritant

Sweetl Daar zou ik echt heeeeel pissig over worden. Laat thuiskomen is hier echt geen probleem, maar eerst een tijd aankondigen en vervolgens niets laten horen... nee, dan had hij aan mij geen goede gehad.

Sweetl die van mij maakt het gelukkig niet zo bont. En anders schop ik 'm er morgen half 7 gewoon uit als de kinderen wakker worden. 's nachts en man, daags een man

Manque dat is idd juist het punt wat ik zo irritant vind! Laat ff wat weten.. En beloof niets als je niks zeker weet..

Ik vind het ook niet erg als het laat is (en hier is het ook savonds een man, sochtends een man) dus ik heb geen medelijden

Ik zat opeens na te denken over de provocatie test van Z volgende week. De kmv voeding stinkt naar kaas, ik ruik toch direct welke voeding ik dan geef terwijl het juist niet de bedoeling is dat iemand weet welke voeding er gegeven word. πŸ€πŸ™ƒ

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Ysabella iemand anders laten voeden? Of ruik je het daarna ook aan boertjes etc

Toch6 ja ik ruik het daarna ook N noemt het zelf Vieze melk. πŸ€ͺ En anders die ik alsof ik niks weet.

Dilemma, zondag gaan wij met familie weg maar het word 32 graden. Zouden jullie dat met een baby en een 2,5 jarige Doen? Het is overigens buiten.

Ysabella ja! Lekker toch?! Zit je op 1 plek of buiten activiteiten? Zou de baby wel zoveel mogelijk in de schaduw houden en beidde kids goed insmeren (en vaker dan 1x).

Honkeytonk we gaan eerst ergens binnen eten en dan is er voor N een grote speeltuin en ik geloof bos. En anders stappen we weer in de auto en gaan we naar huis. πŸ™ˆ

Ysabella Ga je ergens heen waar schaduw is? Gaan jullie iets actiefs doen?
                        Ik zou het wel aandurven als er schaduw is en je het rustig aan kan doen.

Bloem ja ik heb net even op de site gekeken er is een stuk bos en we gaan binnen eten. Hopelijk hebben ze daar ook iets van water voor de kinderen. Misschien maak ik mij over dit soort dingen wel te snel zorgen.

Ysabella dat lijkt me slim ja! Gewoon gaan en als het niet vol te houden is, weer terug. wie weet is er airco binnen πŸ™‚

@Ysabella ik zou dat niet doen hoor. Volgende keer beter. Met een baby en 2jarige zit ik liever rustig thuis als het zo heet is. En als er wateractiviteiten zijn is waarschijnlijk iedereen daar, dus mega druk.. Dus daar zou ik ook niet bij gaan zittenπŸ€·β€β™€οΈ