Ik heb het idee dat Z te weinig drinkt en daarom β€˜s nachts nog steeds na 3 a 4 uur komt voor een fles... Gemiddeld krijgt hij 6 flessen van 120cc aangeboden, maar drinkt gemiddeld maar 100 cc en in de nacht soms maar 80 a 90cc. Weet iemand of dit weinig is?πŸ™ˆ Hij is maandag 10 weken en weegt nu denk ik 6 kilo.

Ysabella Hier kwam zoon tot 11 maanden nog elke nacht voor een avondvoeding en 1 a 2 nachtvoedingen dus ik vind het heel normaal klinken. Sws zijn nachtvoedingen tot een jaar heel normaal. Ik denk dat 10 weken nog wat te jong is om daarin te sturen

Ysabella Ik hield altijd aan:

Groeit hij goed, dan drinkt hij voldoende. Groeit hij niet goed, dan drinkt hij te weinig.

Nachtvoedingen zijn heel normaal tot 1 a 1,5 jaar, dus daar zou ik me geen zorgen om maken. Dat zegt niks over wel of niet genoeg drinken. (mijn 10 maander drinkt ook nog s nachts een flesje, is recent van 2 naar 1 gegaan).

• [verwijderd]

Blue bier mag je volgens mij vanaf je 16e al dus ik zou het wel doen πŸ˜„

• [verwijderd]

Ysabella voor mij klinkt dit heel normaal maar ik moet zeggen dat ik altijd naar m’n baby keek en niet naar de richtlijnen. Zolang hij goed groeit en tevreden is zou ik het zo laten. En van het niet doorslapen...tsja ik ben zelf ook heel gehecht aan m’n slaap dus vond het eerste jaar echt heel moeilijk.... even doorheen bijten het komt vanzelf goed πŸ˜„

• [verwijderd]

Ysabella als je het idee heb dat hij niet voldoende drinkt dan kan je overdag vaker aanbieden. Kijken wat hij doet.

Poept hij goed? Heeft hij goede tevreden wakker momenten? Dan gaat het zeer hoogstwaarschijnlijk allemaal goed. Maar je kan gewoon extra aanbieden, al is het maar om je jezelf gerust te stellen πŸ™‚

[verwijderd]
      Helaas, bier en andere drank pas vanaf 18 jaar.
      Maar als broertje thuis op verjaardag bier mag drinken, kan @Blue best voor hem bier kopen.
      Mits hij niet bij de kassa staat. En op straat het biertje op drinkt, binnenshuis mag wel.

Uilenmama Ik zou dat niet doen. Gewoon alcohol pas op je 18e en niet eerder. Een 17 jarige kun je echt wel wat anders geven dan bier imo.

Uilenmama Maar het is toch niet voor niets dat het pas vanaf je achttiende legaal is? Ik zou het dan niet actief gaan aanbieden als ik @Blue was...

Als je op kamers gaat heb je van alles nodig, misschien gewoon chipsbakjes en glazen of zo?

Vandaag 5 jaar geleden lag ik in het zkh. Mijn laatste rustige dag. Een dag later werd om 19.25 mijn zoon geboren. Gewoon al bijna 5 jaar ❀️

[verwijderd]

Hier goede ervaringen met dela. Maar wij hebben dan ook net als mijn schoonmoeder een kapitaalverzekering. Je moet alleen vaker checken 1X per twee jaar of zo of de uitvaarten niet duurder worden.

Uilenmama hij drinkt inderdaad wel bier als hij bij vrienden is, dus ik ga er gewoon een speciaalbiertje bij doen oid.

Heb nu happy socks, een leuk kaartje en dan doe ik er nog een zak schoolkrijtjes snoep bij ofzo.

Ysabella Dafne dronk rond die tijd ook maar zoiets. Maar die had er wel genoeg aan.

• [verwijderd]

Mijn zoon heeft de afgelopen weken meegedaan met een zomerkamp van de fysiotherapie. Gisteren was de laatste dag. De regionale omroep heeft er een reportage van gemaakt. Zoonlief voelt zich nu ontzettend beroemd. Denkt ook echt dat iedereen zijn handtekening wil enzo. Het is ook zo'n lekker poppetje

Ik kan netzo goed zijn foto hier neerzetten want hij is toch al beroemd. Al is hij gefilmd voordat oma zijn haren heeft gekortwiekt.

En voor wie de reportage wil zien:
        https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/161770/Kinderen-Assen-op-fysio-zomerkamp-om-achterstand-door-corona-in-te-halen

Het meisje met het gele shirt is mijn dochter

• [verwijderd]

[verwijderd] geweldig! πŸ˜ƒ een echte celeb in huis 😁

• [verwijderd]

Robbie heeft zich gefocust op figuren. Dat ging van cirkel en driehoek naar octagon en weet ik het. Hij vind het super leuk want zijdes tellen en dat heeft dan een naam.
          R: β€œQuaietΓ¨re”

kind ga spelen πŸ˜’πŸ˜†