Zo blij dat man vroeg naar bed is gegaan, kan echt niks met zieke kinderen
Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt 🔒
- Bijgewerkt
Een paar weken geleden poste ik dat dochter het zo vreselijk spannend vond om los te fietsen. Nou ze is echt vooruit gegaan!
Dus we gingen vanmiddag eens een eindje fietsen, naar mijn schoonouders. Zij met man voorop en ik erachter. Zat ik onderweg net te denken hoe trots ik op haar ben, fietst ze tegen een paaltje en knalt tegen de grond. Bloed uit haar hoofd, maar gelukkig maar een heel klein plekje. Terplekke ontsmet door een buurtbewoner en toen is ze gewoon weer verder gefietst. Had ik echt niet verwacht. Ben nu eigenlijk nog trotser op haar.
[verwijderd] ja dat mag ik toch erg vinden op heel veel verschillende manieren of is dat verboden? Alsof ik voorzien had dat er op leukemie geprikt moest worden. Overigens heb ik niet tegen de huisarts gezegd dat ik er een naar gevoel bij heb, ik blijf namelijk graag met medische dingen feitelijk.
Jij hoeft mij op deze manier niet te vertellen wat ik moet doen. Jouw post voegt namelijk niks toe met de manier waarop jij mij nu ‘aanspreekt.’
Bah.
N. vanmiddag; Mama, mama Volkswagen,Skoda en Volvo.
Ik kijk om me heen en denk ik zie hier geen auto’s staan, totdat ik ver voor ons 3 auto’s zie waarvan je de voorste alleen van de zijkant ziet en de rest daardoor niet.
Dat kind onthoud ook alles.
Vulpen oh heerlijk
[verwijderd]
Ga je vandaag prikken @Ysabella ?
[verwijderd] nee morgen. Mijn man moet 8 dagen achter elkaar werken en is dus niet thuis, mijn moeder zou morgen toch langs komen dus dan kan ze op Z passen.
- Bijgewerkt
Ysabella ohh dat je zo lang kan wachten als de huisarts vermoed dat mijn kind leukemie had was ik direct gegaan en had ik vandaag al gebeld of de uitslag er was en of onderzoek met tempo kon
Veel succes morgen!
[verwijderd]
Ysabella oké! Vervelend dat het niet vandaag kan! Succes morgen! Krijg je de uitslag snel?
Honkeytonk nee er werd vertelt dat het een procedure is. Dat is iets anders als ; wij denken dat hij leukemie heeft dus hij moet daarop bloedprikken.
Overigens moet er in het ziekenhuis hier een afspraak gemaakt worden voor het bloedprikken en kan je dus niet zomaar binnen lopen.
Ik merk dat ik echt een beetje pissig word van bepaalde reacties dus bij deze ga ik niet meer reageren op berichten die hierover gaan.
Ik ben geen moeder die haar kind met één of andere ernstige ziekte laat rondlopen of doet alsof het er niet is.
Ysabella ahh dat had ik niet uit je berichten begrepen dat het een standaard procedure was.
Vervelend dat je boos wordt! Dat is het lastige van forums, je berichten kwamen op mij heel emotioneel en geschrokken over. Sorry dat ik dat verkeerd begrepen had en daardoor ook niet door had dat het een standaard iets was!
Veel sterkte ermee !
- Bijgewerkt
Oeps lezen is ook een vak .
Succes, bij ons op mn werk had er ook een cliënt onverklaarbare neusbloedingen en moest ze smorgens en savonds vaseline in dr neus smeren.
[verwijderd]
Ysabella
Ik ben geen moeder die haar kind met één of andere ernstige ziekte laat rondlopen of doet alsof het er niet is.
Natuurlijk niet!
Ik weet uit ervaring hoe heftig zo'n test kan zijn en hoeveel emoties daarbij los komen, ook als het alleen maar procedure is. Iedereen gaat daar anders mee om, maar je pakt het toch hardstikke goed aan?
Veel succes morgen en ik duim in ieder geval voor een goede uitslag!
[verwijderd]
Ysabella je eerste paar berichtjes deed het doen lijken alsof ze enkel en alleen op leukemie gingen testen. Jij maakte je ook zorgen dus wij (ik iig) gingen ons hier ook zorgen maken.
vandaar dat ik en anderen een beetje liepen te hameren op zo snel mogelijk bloedprikken en je reacties niet helemaal begrepen. Nu is duidelijk dat ze ook op andere dingen gaan testen en dat de dokter niet aan kanker denkt maar dat het gewoon onderdeel is van de testing.
Ik denk miscommunicatie dus
hopelijk is het allemaal snel achter de rug
Ysabella oef wat heftig!
Het kindje waar ik het (onder andere) eerder over had, had die bloedneuzen ook niet
na inspanning. Die had ze gewoon vanuit het niets. Gelukkig was het niks geks en zo opgelost!
ik hoop dat dit bij jullie ook het geval is
Dat we zo'n geluk hebben gehad dat we geen brand hebben gekregen
Matroos kookte gisteren (in onze keuken, is het handigste) en kwam zeggen dat kookplaat uit was gevallen. Nadat de zekering weer was omgezet deed hij het gewoon weer. Vandaag ook gewoon gekookt.
Nou hoorde ik vanavond knettergeluiden uit de keuken. Gisteren ook maar kwam er niet achter wat en later niet meer gehoord toen de mannen erbij zaten. Nu wel gezegt tegen man, dus die ging op onderzoek uit. Blijkt de kookplaatstekker helemaal zwart te zijn ipv wit en het knettergeluid te maken dat was gisteren dus kortsluiting en er heeft nog 25u stroom opgestaan daarna wat dus goed brand had kunnen veroorzaken
Toch6 Dat is flink schrikken zeg
Toch6
Oei dat ik schrikken! Gelukkig goed afgelopen.