Trees Mee eens. Ik denk dat eigenlijk bijna iedereen daar onzeker over is. Je wil toch dat mensen je mogen en goeie gedachtes over je hebben. Alleen in de realiteit zijn mensen veel meer bezig met hoe ze zelf overkomen dan wat ze van jou vinden.
Ik ben zelf niet echt onzeker meer. Maar ik twijfel nog wel steeds of ik iets nou wel goed gezegd heb. Mijn grootste struikelblokken zijn door mensen heen praten en uit de bocht vliegen. Dingen er uit floepen die te hard zijn, te persoonlijk en die ik eigenlijk niet had willen delen. Of waarvan ik denk dat mensen ze waarschijnlijk helemaal niet willen weten.
Ik zou zelf overigens ook graag meer vriendschappen willen opbouwen. De vriendinnen die ik heb zijn allemaal heel druk, zitten weer vollop in de kleine kinderen omdat ze nog een nakomertje gehad hebben. 1 vriendin mantelzorgt ook nog voor haar ouders en een schoonzus. En zelf loop ik ook het meeste aan tegen tijdgebrek. M’n huis moet toch ook een keer schoon gemaakt worden en ik wil ook wel eens even alleen zijn. Er gaat nu veel tijd naar werken, m’n kinderen, sporten en m’n vriend. Ik heb nu wel een nieuw iemand waar ik regelmatig mee afspreek en ik denk dat daar nu iemand bij komt. Is weer een reminder dat ik daar tijd in moet stoppen.
Hopsatee Maar ik heb geen mannelijke vrienden waarmee ik 1 op 1 dingen doe. In het verleden werden die mannen altijd mijn vriend of lover 🤣 Platonisch is het nog nooit gebleven….
Same!! Echt story of my life is dat. Ik trok altijd meer naar mannen toe als vrienden. Maar ze werden altijd verliefd. Gelukkig heb ik nu 1 bestie en 1 bestie in wording die allebei homo zijn. 🥳