iMoeder Oh ok dat wist ik niet. Ik ging er vanuit dat je vooral bovenlichaam traint.
Als je voorbij de beginnerslevels bent, is het fysiek behoorlijk zwaar voor je hele lijf, maar wel heel erg leuk. Ik denk dat het voor mij werkte, omdat ik nogal fanatiek was en halverwege niet wilde opgeven en dan ga je dus tot de max inclusief verzuring. Ik boulder nu nog wel af en toe, maar routes waarbij je het vooral uit je benen moet halen, lukken mij niet meer goed. Ik denk dat ik mij daardoor ook echt realiseerde hoeveel je uit je benen haalt. Het is vooral het omhoog drukken van je lijf vanuit een been en het omhoog springen vanuit een been bij bepaalde grepen, die ik nu lastig vind. Daar en tegen lukken ‘hangende routes’ nog wel goed, want dat is vooral bovenlijf.
Goed en nu wil ik boulderen 😅
iMoeder Botox, laser behandeling etc sluit ik allemaal niet uit.
Ik ook niet perse. Ik heb dus echt een soort aversie om op mijn moeder te gaan lijken. Nu hoop ik maar dat ik een complete andere uitstraling dan haar heb. Zij kijkt dus altijd chagrijnig en zuur met van die dikke plooien tussen haar neus en mond. Die plooien heb ik ook en als het zover komt dat ik ook van die omhoog hangende mondhoeken erbij krijg, dan laat ik er misschien wel wat aan doen. Ik wil gewoon niet mijn moeder zien als ik in de spiegel kijk.