Ik werd vannacht wakker en was ineens compleet geobsedeerd door hoe ver mijn hoofd en voeten van elkaar verwijderd zijn 🤔

Hopsatee Moet je wel echt docent worden en niet zoals ik beheerder worden want dan moet je alsnog met je collega's afstemmen welke 2 of 3 weken je vrij neemt in de zomer 😉

Vulpen haha dat is al teruggang want ik hoef nu niks af te stemmen in principe 🤪

Mamabeertje
      Een paar weken terug kregen we bericht dat man volgende maand voor de kantonrechter moet komen. Wordt er nu wel een beetje zenuwachtig van.

Manque 😂😂
        Er zit ook heel veel tussen en blijft allemaal aan elkaar hangen. Best knap ja 🤔

8 jaar geleden dat ik in de avond naar de huisartsenpost ging met vreselijke rugpijn en dat ik pas een week later naar huis ging. Omdat ik een longembolie had. Die pijn was zo afschuwelijk, maar mijn baby van 4 weken missen was nog erger 😢

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

ik heb 2 kaartjes voor een hobbybeurs gekregen van mijn nicht. Maar ik weet niet wie ik moet meevragen :/ Iemand hier creatief en op donderdag 7 sept naar Den Bosch kan? En denkt dat ik leuk gezelschap ben? 😆

Marshmallow nou, dat is inderdaad nog geen leeftijd dat je je kind wil missen

Maandagmiddag thuis gekomen en nu al dag 4 dat er iemand met C komt spelen 😄
              Eerst buurmeisje van 6 2 dagen, zo blij dat er eindelijk weer iemand was. Gisteren samen met dr zusje van 4 zodat moeder (kraamvrouw) even rust had. En nu belde de buurvrouw zelf of ZijVan4 een uurtje mocht komen want ze is zó moe en dan kon ze naar bed. Prima, had weinig plannen voor vanmiddag en ze hebben gisteren heerlijk gespeeld.
              En volgende week komt hun 2jarige waarschijnlijk nog een ochtendje 😄 (die slaapt nog smiddags)

Echt wel fijn zo, met 4 huizen bij elkaar waarbij we elkaar over en weer hulp kunnen en durven vragen. En 21 kinderen in dezelfde leeftijden, oidste is bijna 14, jongste 3 weken.

Ik ga vandaag een adventure run lopen. Dit is voor mij het eerste evenement wat ik weer ga lopen na mijn cva. Ik vind het dus heel spannend. We hebben een team van 4, bestaanden uit 3 breed gespierde Vikingen en ik 😜. Ze kunnen mij wel helpen.

Volgens mij wel heel leuk. We krijgen een kaart mee met locaties met de opdrachten waar we heen moeten navigeren. Dan hebben we 2 uur de tijd om zoveel mogelijk opdrachten te vervullen als team. Bij de opdrachten kan je kiezen uit makkelijk, medium en zwaar. Hoe zwaarder, hoe meer punten je kan verdienen. Oa wandklimmen, kajakken, puzzels oplossen, vuur maken, boogschieten, hindernissen op de survivalbaan etc. Klinkt wel super tof en de opbrengst gaat echt volledig naar een goed doel.

Trees veel plezier!! Je kan dit!
                Kunnen we nog sponsoren?

• Trees hebben hierop gereageerd.
                • Trees vindt dit leuk

Trees wat gaaf! Heel veel plezier en dat jullie maar veel mogen opbrengen voor het goede doel. (Klinkt wel cool met drie grote stoere mannen…😍)

• Trees hebben hierop gereageerd.
                  • Trees vindt dit leuk

Toch6 Dat lijkt me superleuk!!! Maar ik moet de hele dag werken. Zal kijken of ik misschien iets kan verzetten? Of heb je al iemand gevonden om mee te gaan?

Bijna alles al opgeruimd vd vakantie. Alleen de kleding nog niet en ik heb nog steeds het bandje vd camping om mijn pols zitten. Want knippen met links is onmogelijk 🤣
                    Maar nog 2 dagen vrij dus nog alle tijd voor.

Huggybird (Klinkt wel cool met drie grote stoere mannen…😍)

Er zat ook een vrouwelijke Viking tussen, maar deze was stoerder en gespierder dan de bebaarde mannelijke Vikingen 😅.

June Kunnen we nog sponsoren?

Super tof, maar ze heeft het streefbedrag gehaald. 6000 euro voor een stichting specifiek voor jongvolwassenen met kanker en ze is sinds kort nu zelf ook helemaal schoon (ze had acute leukemie). Dubbel feest!

Ik heb het gehaald en ik hoefde ook niet alles te doen. Ik heb de de punten binnen gehaald voor het puzzelen. Ook een zware inspanning 😂.

Trees mooi bedrag!! Fijn om dit zo samen te kunnen doen.