Huggybird Trees in het begin werkte ze alleen de ochtend, nu tot 15:00 👍🥰 nu kan A eerst uitslapen en ik sporten en dan…. Nog tijd zat 😂
Hopsatee Sevenof9 wat heerlijk 6 weken! Ik heb morgen weer mijn eerste werkdag na 3 weken. Echt geen zin 😂 Succes vandaag!
Hopsatee Sevenof9 misschien moet ik ook kijken naar een baan in het onderwijs 🤣 Ik ben aan het onderzoeken wat ik wil dus wie weet 🤪
Sevenof9 Hopsatee je kan zelfs breder kijken, ik werk niet in het onderwijs maar op een dagbestedingsplek voor jongeren die zijn uitgevallen op school. Maar wel schoolvakanties dus.
Vulpen Hopsatee Moet je wel echt docent worden en niet zoals ik beheerder worden want dan moet je alsnog met je collega's afstemmen welke 2 of 3 weken je vrij neemt in de zomer 😉
Bloem Hier ook schoolvakanties voor het eerst en het is heerlijk. Voorheen moest ik extra werken om tijd voor tijd op te bouwen zodat ik meer weken vrij kon zijn. Nu heb ik gewoon alle schoolvakanties vrij en nog een week verlof over. Echt mega luxe! En ik geniet er volop van. 😀
Manque Ik werd vannacht wakker en was ineens compleet geobsedeerd door hoe ver mijn hoofd en voeten van elkaar verwijderd zijn 🤔
Mamabeertje Mamabeertje Een paar weken terug kregen we bericht dat man volgende maand voor de kantonrechter moet komen. Wordt er nu wel een beetje zenuwachtig van.
Marshmallow 8 jaar geleden dat ik in de avond naar de huisartsenpost ging met vreselijke rugpijn en dat ik pas een week later naar huis ging. Omdat ik een longembolie had. Die pijn was zo afschuwelijk, maar mijn baby van 4 weken missen was nog erger 😢
Toch6 ik heb 2 kaartjes voor een hobbybeurs gekregen van mijn nicht. Maar ik weet niet wie ik moet meevragen :/ Iemand hier creatief en op donderdag 7 sept naar Den Bosch kan? En denkt dat ik leuk gezelschap ben? 😆
Manque Toch6 Dat lijkt me superleuk!!! Maar ik moet de hele dag werken. Zal kijken of ik misschien iets kan verzetten? Of heb je al iemand gevonden om mee te gaan?