Trees in het begin werkte ze alleen de ochtend, nu tot 15:00 👍🥰 nu kan A eerst uitslapen en ik sporten en dan…. Nog tijd zat 😂

Hopsatee je kan zelfs breder kijken, ik werk niet in het onderwijs maar op een dagbestedingsplek voor jongeren die zijn uitgevallen op school. Maar wel schoolvakanties dus.

Hier ook schoolvakanties voor het eerst en het is heerlijk. Voorheen moest ik extra werken om tijd voor tijd op te bouwen zodat ik meer weken vrij kon zijn. Nu heb ik gewoon alle schoolvakanties vrij en nog een week verlof over. Echt mega luxe!
En ik geniet er volop van. 😀

Alleen al voor de vakanties denk ik wel eens na over het onderwijs 😅🤣

Ik werd vannacht wakker en was ineens compleet geobsedeerd door hoe ver mijn hoofd en voeten van elkaar verwijderd zijn 🤔

Hopsatee Moet je wel echt docent worden en niet zoals ik beheerder worden want dan moet je alsnog met je collega's afstemmen welke 2 of 3 weken je vrij neemt in de zomer 😉

Vulpen haha dat is al teruggang want ik hoef nu niks af te stemmen in principe 🤪

Mamabeertje
      Een paar weken terug kregen we bericht dat man volgende maand voor de kantonrechter moet komen. Wordt er nu wel een beetje zenuwachtig van.

Manque 😂😂
        Er zit ook heel veel tussen en blijft allemaal aan elkaar hangen. Best knap ja 🤔

8 jaar geleden dat ik in de avond naar de huisartsenpost ging met vreselijke rugpijn en dat ik pas een week later naar huis ging. Omdat ik een longembolie had. Die pijn was zo afschuwelijk, maar mijn baby van 4 weken missen was nog erger 😢

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

ik heb 2 kaartjes voor een hobbybeurs gekregen van mijn nicht. Maar ik weet niet wie ik moet meevragen :/ Iemand hier creatief en op donderdag 7 sept naar Den Bosch kan? En denkt dat ik leuk gezelschap ben? 😆