Puzzelstukje Elke 3 maanden heb je weer een nieuwe maatschappelijk werkster of verantwoordelijke voor je dossier bij instantie hupperdepup die eerst van niets weet want de overdracht is niet goed gegaan, soms allerlei ideeën heeft die nergens naartoe leiden (maar wel bakken energie en (wacht)tijd kosten), of het gewoon allemaal niet snapt / niet boeit. En zit je er net in, dan krijg je weer een nieuwe. En dat is dan een goede, mja, die vertrekt dan nog veel sneller want die kan ergens veel beter terecht natuurlijk. Dan moet je wachten op een nieuwe, wachten wachten, en dan krijg je weer een theemuts die geen fluit doet of in week 3 al in de ziektewet gaat door overspanning, en dan zit je weer in een vuil huis, met de verkeerde medische hulpmiddelen, in de stress.
Mijn zwager heeft een nah, en als hij mijn zus niet had dan weet ik zeker dat hij nooit gekregen waar hij recht op heeft. Want in die wereld is de onkunde al helemaal om te huilen; men claimt van hersenletsel af te weten maar dat doen ze niet. De gevolgen daarvan zijn groot voor de hulpbehoevende maar dat maakt ze vrij weinig uit geloof ik. Na 4 maanden schuiven ze toch weer door, de volgende mag het oplossen of zo.
Ik ben erg kritisch op de zorg zoals je merkt 😅