Bloem wat ellendig voor hem zeg! zou een bezoek aan een osteopaat kunnen helpen misschien?

Fijn dat ze een mri gaan maken en bloedonderzoek willen doen. Ik hoop ook dat hij snel bij haar zelf terecht kan, lijkt mij veel fijner dan dat het telefonisch loopt.
    Wat jammer dat er qua medicatie niet meer mogelijk is, heeft de arts ook iets gezegd over de combinatie paracetamol en ibubrofen. Dit is een goede combinatie bij hoofdpijnen. Hij zit dan natuurlijk nog wel met zijn maag.

• Bloem hebben hierop gereageerd.
    • Bloem vindt dit leuk

Lovely83 Dat heb ik niet gevraagd maar dat mag. Eerder heeft hij dat ook al eens genomen samen.

Hij ligt as we speak in de mri scan. Ze hadden een plekje vrij. Vrijdag bloedprikken en dan 10 juli belafspraak met de kinderarts voor de uitslag.
      En eind augustus ziet ze hem live. Eerder was er geen plek.

Zonnebloem Nog steeds hetzelfde helaas. Hoofdpijn voelt als een 7 op de schaal van 0-10. Is continu aanwezig bonkend en zeurend. Steken blijven gemiddeld elke 30 minuten voor 10 seconden komen. Druk rondom het rechteroog.

Bloem wel fijn dat er zo snel en plekje voor hem was, maar wat afschuwelijk dat de pijn er nog steeds is

Bloem wat fijn dat hij al terecht kon. Hopelijk is het over voor de uitslag er is…

Bloem die mri was fijn snel zo! Wat vond hij er zelf van?

Bloem een 7 is wel een hoog cijfer hoor, hebben ze iets laten vallen over cluster hoofdpijn? 10 juli duurt gevoelsmatig nog heel lang. 😥

Toch6 Niet fijn. Erg lawaaierig en dat is niet fijn met hoofdpijn. Maar het ging evengoed wel goed.

Zonnebloem Ja vind ik ook. Een hoog cijfer. 10 juli duurt idd nog ff. Maar sneller gaat niet. Ergste vind ik voor nu dat er niks gedaan kan worden om die pijn weg te nemen.😢

Bloem er bestaat wel pijnstilling voor migraine (ben de naam even kwijt), hopelijk kan dat de randjes er vanaf halen.. er is meer dan pcm en ibuprofen. Wat verschrikkelijk dat hij al zo lang hoofdpijn heeft!

[verwijderd] Zou je denken dat er meer is. Voor migraine is dat dus ook dat ene medicijn. Maar dat werkt bij hem averechts. Het is ook het punt dat het een kind is natuurlijk. Dat maakt het extra precair. Ik ga zelf nog wel verder kijken of een ander merk verwant aan ibuprofen nog verschil maakt. En ook kijken of er homeopathisch misschien iets te vinden is.
                  Maar dat doe ik na het bloedprikken.

Ook acupunctuur zou ik nog wel willen proberen als dit zo aanblijft.

Nescio Dat migrainemedicijn heeft hij geprobeerd maar daar werd de hoofdpijn erger van.
                  Het lijkt nu ook niet meer migraine te zijn maar chronische hoofdpijn.

[verwijderd] Ja nou dat precies dus. Ik moet ook oppassen om mijn machteloze gevoel niet op hem over te brengen.

[verwijderd] Nee hij slaapt best redelijk. Wordt niet wakker van de pijn. Gaat wel om 20/21 uur uit eigen beweging naar bed.
                  Eten en drinken gaat ook goed. Gelukkig maar.

Ik denk dat je idee om een afspraak te maken met de HA wel echt een goede is. Wellicht heeft hij/zij nog alternatieve pijnstilling suggesties. Arme jongen