Bloem dat is verschrikkelijk om als ouder aan te moeten zien, je wilt het zo graag overnemen, het duurt al zo onwijs lang.
Heb je zakjes Ibuprofen gekregen? Die werken bij mij beter dan die standaard pillen van de Etos.
Als hij tegendruk geeft op de plek waar het pijn doet wordt het dan minder? Mijn stiefvader had druppels (ik ga morgenochtend even in de winkel kijken hoe het heet zag het namelijk toevallig liggen gister) dan doe je op je slaap 1 druppel en precies tussen je wenkbrauwen 1 druppel en gek genoeg hielp dat. Een coldpack kan ook tegen de pijn werken die druppels creëren zo’n zelfde effect. En wat misschien ook eens een moment van verlichting kan geven. (Bij mij) is als ik op bed ga liggen en mijn voeten plat op bed neerzet en 2 kussens neerleg waar ik vanaf mijn schouders op ga liggen. Hierdoor krijgt mijn nek dan wat meer rust omdat je door de pijn je hele lichaam aan begint te spannen.
Het zijn geen oplossingen, de pijn stopt er niet mee, maar mij helpt het om even iets minder pijn te voelen als het mij te veel word.