Zonnebloem Geen zakjes nee. Ik wist niet eens dat dat bestond.
Druk maakt geloof ik niet veel uit. Maar zal ik nog eens benoemen.
Pijn in nek, schouders heeft hij niet. Het zit daar ook niet vast of zo.
Fijn als je wil kijken hoe die druppels heten.

Slikt hij trouwens nu elke dag paracetamol? Want dat kan de hoofdpijn ook in stand houden.

• Bloem hebben hierop gereageerd.
    • Trees vindt dit leuk

[verwijderd] die heb je inderdaad ook nog, ik zelf krijg daar helemaal een hyper gevoel van en hartkloppingen. Ik zou dat dan in de ochtend een keer proberen en niet in de avond.

Lovely83 Nee. Bewust geen medicatie omdat dat niks of bijna niks doet.

Zo lief ❤️hoe jullie allemaal meedenken en meeleven. Heel erg fijn. Geeft me het gevoel er niet alleen voor te staan.
      Huisarts heb ik al gesproken maar die kwam met niets als alternatief. Dus ik ga naar de apotheek en vraag daar eens om mee te denken. En apotheker is daar ook juist voor opgeleid meen ik.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Las alleen mee, maar wilde je even sterkte wensen!

Bloem met de hoeveelheid pijn die je zoon heeft en de langdurigheid daarvan had ik eerlijk gezegd wel gehoopt dat ze dat zouden voorschrijven. Paracetamol in zetpil vorm werkt ook beter dan in pil vorm, het is niet leuk maar bij de hap word het wel aangeraden als je niks anders mag dan dit.

Ik ga straks even kijken in de winkel de winkel was nog dicht en ik had Z bij me die vond het niet zo’n jofel idee om 10 minuten te moeten wachten. 🫠

En misschien heel gek, maar neusdruppeltjes proberen? De echte? Dat helpt hier weleens tegen hoofdpijn.

Mijn 6 jarige is ook een hoofdpijn kind, hij heeft migraine naar soms ook verstopte holtes, (en wel vrije neus ademweg,) met de neusdruppels gaan die holtes ff open en haalt de druk weg.

Het zal nietnde oorzaak zijn maar wellicht toch om uit te proberen. Je merkt het snel, na 1 dosis en na 10 min zou hij dan al verschil moeten merken.

Bloem als het zenuwpijn is, dan helpen paracetamols ook niet/ nauwelijks. Daar heb je weer andere type medicijnen voor, maar heb ooit gelezen dat magnesium citraat dan ook wat verlichting kan geven. Misschien is dat nog wat onder het mom baadt het niet, dan schaadt het ook niet, zolang jullie niet weten wat het precies is?

Met de apotheek overleggen, lijkt mij zeker een goed idee!

Bij de apotheek hebben ze nu Naproxen meegegeven. Dat gaan we nu proberen.
          Paracetamol met coffeinne heb ik besteld en komt morgen binnen. Die bewaar ik dan. Kan ik zelf ook nog altijd nemen als het een keer nodig is.

Bloem daar moet dan xylometazoline in zitten (geen zoutoplossing zeg maar).

• Bloem hebben hierop gereageerd.
          • Bloem vindt dit leuk

Bloem verstuiver, dat werkt in ieder geval bij mijn kleuter beter om in te spuiten.

Wat een narigheid voor jullie hoor. Hopelijk vind je snel iets wat helpt voor hem ❤️

Naproxen doet wel iets. Ipv een 7 is de hoofdpijn nu een 5. Niet super veel verbetering dus maar wel wat.

Ik kon het niet vinden, het is een doorzichtig glazen buisje met een rood dopje.

Wat een ellende zeg, dit is echt niet grappig! Ik leef met jullie mee :-(