[verwijderd] Het schijnt deze keer om een bewoner te gaan, vorige keren was het altijd iemand van buitenaf. Maakt het nog naarder voor mijn gevoel..
Ja dat kan ik me wel voorstellen Bah zeg.
[verwijderd] Het schijnt deze keer om een bewoner te gaan, vorige keren was het altijd iemand van buitenaf. Maakt het nog naarder voor mijn gevoel..
Ja dat kan ik me wel voorstellen Bah zeg.
[verwijderd] oh me wat verschrikkelijk!!!! Ik snap dat je daar naar van bent!
[verwijderd] dan kan je het beter eerlijk vertellen dan dat ze er iets van zien….
Huggybird het lijkt erop dat er gelukkig deze keer geen getuigen zijn geweest, mensen zijn op onderzoek uitgegaan nav het gat in het dak en de ravage in de berging. Vanuit ons is het gat niet eens te zien, wij zitten aan de andere kant. Als het niet in de groepsapp had gestaan hadden we het misschien niet eens geweten.. Maar dat wisten we op dat moment niet, mijn enige gedachte was: binnen blijven!
De vorige keer was het pal voor de ingang, en liepen er veel mensen op de parkeerplaats..
Wat heftig! Gelukkig zijn er weinig getuigen.
[verwijderd] Logisch dat je er helemaal naar van bent, ook al is het aan de andere kant.
[verwijderd] zeker naar!
[verwijderd] gelukkig dat er geen getuigen zijn, een gat in het dak en ravage ontdekken en tot de conclusie wat er is gebeurd is al verschrikkelijk genoeg….
Binnen blijven is een hele goede actie, gaan kijken levert voor helemaal niemand iets goeds op.
[verwijderd] Oh vreselijk. Ik heb zoiets ook een keer meegemaakt. Politie stond in een tuin, ben snel doorgelopen. Helaas moest ik er op de terugweg nog een keer langs. Toen zag ik net dat er grote zwarte zak werd dicht geritst. Ik schaamde me gewoon dat ik dat gezien had. Waarom heb ik niet gewoon de andere kant op gekeken..?
iMoeder ja ik snap je! Maar je doet het niet bewust..
De vorige keer heb scheelde het bijna niks of ik had alles gezien. Ik hoorde een harde knal dus liep naar de galerij en wilde naar beneden kijken, maar ik werd afgeleid omdat er een telefoon voor mijn deur lag. Dus ik ben terug naar binnen gelopen met de bedoeling om de eigenaar van die telefoon te traceren. Die bleek later dus te zijn gevallen uit zijn handen en het was echt puur geluk dat de telefoon voor mijn deur terecht is gekomen anders had ik naar beneden gekeken, en hij lag recht onder mijn woning..
Maar ik heb toen wel een verklaring af moeten leggen bij de politie over wat ik gehoord had, waar de telefoon lag etc, terwijl ik vlak naast het witte laken stond. Probeer dan ook maar niet te kijken.. ik heb toen ook meer gezien dan ik had gewild, maar het had veel erger kunnen zijn..
[verwijderd] wat naar.
Heb je een beetje kunnen slapen?
June ja hoor.. en I ging ook gewoon naar de schuur vanmorgen zonder dat ik mee hoefde te lopen.
Het is nu meer een.. was het een bekende? Er zal een dezer dagen wel een rouwkaart komen te hangen in de hal als het inderdaad om een bewoner ging, dus afwachten..
Ah bah wat naar. Hopelijk niet te veel getuigen/ mensen die het gezien hebben. Zo’n beeld krijg je denk ik nooit meer kwijt!
Snoeki voor zover ik heb begrepen heeft de politie de schuur open gemaakt en hem gevonden, dus verder is er niemand direct bij betrokken.
Alleen indirect, de eigenaresse van de schuur zal er het meeste door geraakt zijn (los van de nabestaanden uiteraard).
Heh nee! Wat heftig zeg! Hoe gaan de kids vandaag? Gaan ze er oke mee om?
Puzzelstukje ja wel goed hoor, ze hebben allebei zonder problemen hun fiets uit de schuur gehaald! We zagen net dat er mensen van de woningbouw richting de schuur liepen waar het is gebeurd, toen hadden ze het er wel even over maar verder gaat het wel oké.
Er was gisteren op de etage waarvan het gebeurd was een lege rolstoel aangetroffen, dus dat maakte het aantal bewoners die het konden zijn al kleiner, en we maakten ons een beetje zorgen over de buurman van 2 deuren verderop, dat is een van de weinigen hier die in een rolstoel zit. Maar die kwamen we op de terugweg tegen, dus dat is een geruststelling!
Oke dat is fijn. Het gaat dan al snel weer zijn gangetje. Toch blijven dit soort dingen wel naar!
Mijn dochter viel net van vrij hoog van de trap!
Ik schrok me helemaal kapot!!
Mijn nichtje liep erbij en die zei dat ze een paar tredes op dr billen naar beneden was gevallen en dat ze de laatste tredes naar voren is gevallen. Ze heeft dr hoofd gestoten en dr arm zeer gedaan. Het liefst was ik direct met dr naar de eerste hulp gegaan.
Uurtje verder nu en ze is gewoon weer vrolijk en heeft geen pijn.
Ik moest wel gelijk aan het verhaal van (dacht ik) @Vulpen denken. Jouw dochter was toch ook van hoog van de trap gevallen zonder verwondingen?
Oh dat is schrikken ja. Gelukkig pas de laatste treden voorover gegaan. Hopelijk blijft ze zich goed voelen en loopt het met een sisser af.
[verwijderd] als het hoger dan een meter was, wel even de hap bellen!