Ah bah wat naar. Hopelijk niet te veel getuigen/ mensen die het gezien hebben. Zo’n beeld krijg je denk ik nooit meer kwijt!
Aaaah! Dat is schrikken!
[verwijderd]
Snoeki voor zover ik heb begrepen heeft de politie de schuur open gemaakt en hem gevonden, dus verder is er niemand direct bij betrokken.
Alleen indirect, de eigenaresse van de schuur zal er het meeste door geraakt zijn (los van de nabestaanden uiteraard).
- Bijgewerkt
Heh nee! Wat heftig zeg! Hoe gaan de kids vandaag? Gaan ze er oke mee om?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Puzzelstukje ja wel goed hoor, ze hebben allebei zonder problemen hun fiets uit de schuur gehaald! We zagen net dat er mensen van de woningbouw richting de schuur liepen waar het is gebeurd, toen hadden ze het er wel even over maar verder gaat het wel oké.
Er was gisteren op de etage waarvan het gebeurd was een lege rolstoel aangetroffen, dus dat maakte het aantal bewoners die het konden zijn al kleiner, en we maakten ons een beetje zorgen over de buurman van 2 deuren verderop, dat is een van de weinigen hier die in een rolstoel zit. Maar die kwamen we op de terugweg tegen, dus dat is een geruststelling!
Oke dat is fijn. Het gaat dan al snel weer zijn gangetje. Toch blijven dit soort dingen wel naar!
[verwijderd]
Mijn dochter viel net van vrij hoog van de trap!
Ik schrok me helemaal kapot!!
Mijn nichtje liep erbij en die zei dat ze een paar tredes op dr billen naar beneden was gevallen en dat ze de laatste tredes naar voren is gevallen. Ze heeft dr hoofd gestoten en dr arm zeer gedaan. Het liefst was ik direct met dr naar de eerste hulp gegaan.
Uurtje verder nu en ze is gewoon weer vrolijk en heeft geen pijn.
Ik moest wel gelijk aan het verhaal van (dacht ik) @Vulpen denken. Jouw dochter was toch ook van hoog van de trap gevallen zonder verwondingen?
Oh dat is schrikken ja. Gelukkig pas de laatste treden voorover gegaan. Hopelijk blijft ze zich goed voelen en loopt het met een sisser af.
[verwijderd] als het hoger dan een meter was, wel even de hap bellen!
[verwijderd] Ik moest wel gelijk aan het verhaal van (dacht ik) @Vulpen denken. Jouw dochter was toch ook van hoog van de trap gevallen zonder verwondingen?
Ja, helemaal van boven naar beneden.
Ik zou voor de zekerheid de hap bellen als het hoger dan 1 meter was, ook omdat ze haar hoofd gestoten heeft. Ze heeft vast verder niks maar ze raden dat wel aan.
Snap volledig dat je je totaal kapot geschrokken bent.
[verwijderd] oei, ik zou zoals vulpen aangeeft ook even bellen, hier was de jongste van het aanrecht gevallen (wij hebben een hoger aanrecht als gemiddeld) en is toen op zijn hoofd terecht gekomen. Wij moesten toen ook naar de hap voor controle.
Vanmorgen tijdens de kerkdienst is de dominee niet goed geworden en zo van de preekstoel afgevallen. Ik ben er nog steeds een beetje van ontdaan.
Mamabeertje o joh, dat is schrikken....
Mamabeertje Nou dat kan ik me voorstellen! Was hij wel aanspreekbaar (daarna)?
Mamabeertje Oei. Dat is schrikken. Is hij nu wel weer oké?
Mamabeertje oef, das schrikken. Weet je waardoor?
Mamabeertje oh bah wat naar! Hopelijk gaat het snel weer goed met hem.
- Bijgewerkt
Mijn man denkt iets met zijn hart, want hij werd kort daarvoor helemaal grauw. Heb ik zelf verder niet gezien.
Hij was gelukkig wel snel weer aanspreekbaar en vanavond hoorde is dat hij er (zo het nu lijkt) niks ernstigs aan over heeft gehouden.
Het was wel echt naar om te zien.
Mamabeertje en vanavond hoorde is dat hij er (zo het nu lijkt) niks ernstigs aan over heeft gehouden.
Oh gelukkig
Mamabeertje gelukkig lijkt hij er verder niets aan over te houden. Maar ik kan me goed voorstellen dat je daar vreselijk van schrikt en het je even niet los laat.