Ik had even iets dat nog niet echt in een ander topic paste naar mijn gevoel, dus een nieuwe. (In mijn beste man-bijt-hond-stem) Waar ben jij van geschrokken?

Voor mij: Complete hartverzakking zonet, zoon-van-drie had een speelgoedje gesloopt en ik miste een knoopcel... Gelukkig onder de kast weer gevonden, maar echt he, die sloopkogel krijgt ook alles stuk! 😓

Rietjesbeker Dat is zeker schrikken!

Ik schrok vanochtend toen ik op mijn werk kwam. Ik twijfelde gisteravond toen ik thuis kwam of ik de deur wel op slot had gedaan,het alarm wist ik wel zeker. Dus ik ging er van uit dat ik het op de automatische piloot had gedaan en heb er verder niet meer bij nagedacht. Vanochtend was ik wat eerder dan normaal en ik zag nog geen auto’s of fietsen staan van mijn collega’s dus ik wilde de deur van het slot doen,was die gewoon al open! Dus ik loop naar binnen,was een collega er gelukkig al 😅

10 dagen later
    • [verwijderd]

Ik ben heel erg geschrokken van H die ineens onderuit ging bij Hap Stap. 😥
    We hadden net wat gegeten en stonden op een van de terrasjes toen ze zei dat ze zich niet lekker voelde en op de grond wilde gaan zitten. Dus ik nam haar mee naar binnen, de schaduw in en uit de herrie van de live muziek en het was maar goed dat ik haar vast had want ze viel gewoon neer.. dus de Ehbo is komen aanrennen, daar hebben we uiteindelijk ruim 3 kwartier gezeten. Diagnose: hitteflauwte. Flink gekoeld, dextro en cola erin gegooid en daarna kreeg ze weer wat kleur gelukkig.
    Ze is gelukkig niet buiten bewustzijn geraakt maar oh wat was dat eng zeg 😥
    Ik zit nu echt iedere minuut te letten op alles, of ze wel oké is enzo.. We zijn allemaal flink geschrokken!

[verwijderd] Oei wat een schrik😳 Gaat dan snel ineens. Het is ook ineens best warm. Zeker als je langer buiten zit in de zon gaat het hard.
      Typisch Nederlands weer ook. Eerst weken niks en dan ineens echt warm.

• [verwijderd]

Bloem ja dat hadden we enorm onderschat! Ik dacht 22 graden, gewoon lekker.. maar de gevoelstemperatuur ligt gewoon wel een heel stuk hoger dan dat..

• Bloem hebben hierop gereageerd.
        • Bloem vindt dit leuk
          • [verwijderd]

Bloem ja precies, en zeker H niet.. die heeft echt een hekel aan zomer en blijft het liefst binnen als het warm is..

• [verwijderd]

Trees vooral geïrriteerd dat ik iedere minuut kom kijken of alles oké is en of ze wat te eten of drinken nodig heeft terwijl ze gewoon tiktok wil kijken 🙈🤣
          In principe is ze gewoon weer zichzelf nu en voelt ze zich prima.
          Maar het ging zo snel! Er was niks aan de hand, en een minuut later lag ze op de vloer.. 😔

• [verwijderd]

[verwijderd] ja ik zie het echt steeds als een film terug, heel bizar.. heeft even wat tijd nodig om te verwerken.

[verwijderd] oh bah dat is naar! En je schrikt je tepletter! 😱 fijn dat ze weer is opgeknapt.
            Ik kan me voorstellen dat jij er nog van moet bijkomen….

[verwijderd] jakkes zeg! Gelukkig dat ze wel weer snel is opgeknapt. En morgen vrij, zodat ze lekker rustig aan kan doen ☺️

• [verwijderd]

Trees ja precies! Ze zou morgen met haar vader naar Hap Stap gaan maar dat heeft ze nu maar afgezegd..

[verwijderd] O bah zeg! Ik weet helemaal hoe je je voelt nu, hyperalert terwijl het kind in kwestie allang weer verder is gegaan met 'r leven. Sterkte! Volgende keer maar echt goed blijven drinken en een petje op 🙃

• [verwijderd]

Vulpen ja ze heeft nu een app geïnstalleerd die haar eraan herinnert om te drinken, hopelijk helpt dat. Ik doe wat ik kan, maar ik kan niet de hele dag achter haar aan blijven lopen natuurlijk.. dat is iets waar ze echt veel moeite mee heeft, dus dat zal wel een rol hebben gespeeld vandaag..

• [verwijderd]

[verwijderd]

Wow wat schrikken zeg!! Fijn dat het weer goed gaat. 👍

Welke app is dat?

• [verwijderd]

[verwijderd] ze heeft deze geïnstalleerd, hopelijk helpt het iets..

Een knobbel/bult in mijn borst.
                    En de volgende schrik is dat ik pas 7 juni een mammografie+echo kan laten maken.
                    Dat wordt een stressvolle week 😟

Jules oh getver en ik vind het ook wel heel naar dat ze je nog een week laten wachten 😟. Dit zijn zulke spannende en enge dingen, waarbij je direct duidelijkheid wilt.