Liekje81 @Jute als je bv deze paardrijbroek ziet, expres een maat kleiner, want er zitten toch laarzen overheen, zie je dat alle broeken dus zo wijd zijn 🀣 Rijleggings zijn wel beter wat dat betreft, die sluiten met een maat te klein wel redelijk aan. Maar vindt ze nu te koud.

June
    Helaas woon ik niet in de buurt van Wassenaar. Dat is ongeveer een uur rijden voor ons :-).

Degene van wie mijn dochter les heeft gehad hier in de buurt is naar Wassenaar verhuisd met haar paarden en geeft daar nu les. Wij rijden dus regelmatig die kant op.

Ben trouwens vorig jaar wel in een B&B geweest bij jou. Kon mijn dochter een weekend naar de paarden. Ipv een dagje.

Liekje81
    Wij hebben rijleggings van Kingsland, die zijn ook in de gevoerde variant.

Je zou bij de Decathlon kunnen kijken voor de gevoerde rijbroek, die vallen smal, zijn waterdicht en lekker warm. Ik haal ze ieder jaar daar.
    Zal een linkje opzoeken. Echt topbroeken

Jute bedankt voor de tips. We hebben nu een gevoerde van Decathlon, maar ander merk. Ik zal deze even onthouden.

β€˜How do I say goodbye’
    Morgen afscheid nemen van vriendinnetje die op sterven ligt door uitgezaaide kanker.
    #hoedoejedatafscheidnemen
    #hetzounietzomoetenzijn
    πŸ₯ΉπŸ₯²

• [verwijderd]

1986Lynn Intens verdrietig.. heel veel sterkte 😒 Ja hoe moet je nou afscheid nemen.. onwerkelijk en onnatuurlijk. Dikke knuffel πŸ™

1986Lynn Ach😒Dat zijn hele moeilijke dingen. Veel kracht gewenst!

Zonnebloem is bij ons altijd pas einde van de maand. Vorige keer al wel het nieuwe bedrag afgeschreven.