Wat vraag jij je af? π
[verwijderd]
Ik zit voor het eerst in mijn leven Jinek te kijken (nouja, kijken.. Ik zat het programma hiervoor te kijken, ben te lui om te zappen en zit op mijn telefoon), maar wie is die man die heel eenzaam aan een ander tafeltje staat? Hij heeft zo'n bekend gezicht, ik ken hem van vroeger, maar ik kan hem even niet plaatsen en schijnbaar mis ik steeds zijn naam.. Wordt er helemaal gek van
[verwijderd] Roelof Hemmen bedoel je?
[verwijderd]
Jules jaaa dankjewel!! Nou begrijp ik waarom ik zijn hoofd zo duidelijk herken maar er totaal geen naam bij kon vinden!
Nu kan ik ook eindelijk zappen, dat is ook fijn
- Bijgewerkt
Ik haak ook af...
Angela de Jong aan het woord, ik kan er niet naar kijken of naar luisteren zei ik net tegen mijn vriend.
Mijn vriend: wie is dat dan?
Ik: ze schrijft recensies voor het AD
Mijn vriend: oh over eten?
[verwijderd]
Jules ik heb die columns wel eens voorbij zien komen en ik begrijp je wel ja! Wel een goede suggestie om het voortaan over eten te laten gaan
[verwijderd] Dat zei ik ook, ging het maar over eten
- Bijgewerkt
Liekje81 en June
Wat is de kledingmaat van jullie dames? Ik ga binnenkort de paardrijkleding van dochter uitzoeken en als er nog iets tussenzit wat netjes is, kan ik het naar jullie opsturen.
Mijn dochter rijdt vooral in paardrijleggings. Ze rijdt wel 6 a 7 dagen per week dus er zullen wel een aantal afgesleten siliconen op die leggings zitten. Ze heeft misschien ook wel wat truien die ze niet meer past. Zijn er nog meer paardrijdende kinderen? Wie weet kan ik nog iemand blij maken als ik die spullen eindelijk opgeruimd heb.
Weet iemand een goede saturatiemeter voor kinderen?
June
We moeten de boel uitzoeken. Uit mn hoofd weet ik dat ik 2 t shirtjes heb in die maat (of net iets groter). Die weet ik uit mn hoofd.
Ik ga zelf ook die kast nog even door want dochter is een hoarder
Nee, we hebben geen eigen paarden maar 2 verzorg-/bijrijdpaarden waar ze 4 dagen in de week voor zorgt maar ze mag eigenlijk altijd komen om de paarden te verzorgen en te rijden en dat doet ze regelmatig. Dan heeft ze nog 1x per week hier in de buurt les en ook heeft ze les in Wassenaar.
Soms doet ze mee aan menwedstrijden. Afgelopen september heeft ze als groom (achterop de menwagen) meegedaan aan het Nederlands Kampioenschap mennen.
Je kan je tijd (en geld) echt wel kwijt hoor met deze hobby :-)
Ik wil dit weekend die spullen opruimen, maak ik fotoβs van wat ik heb.
Mijn oudste heeft al een paar dagen rode bultjes om zijn mond / neus. Het zijn geen wondjes anders had ik krentenbaard gedacht. Bovendien als dat krentenbaard was, was het denk ik nu al veel erger geweest. Het jeukt ook niet en doet geen pijn- ik herken het dus ook niet als koortslip/herpes.
Wat zou het kunnen zijn?
Jute oooh wat tof!
Hier eentje (5 jaar) die intresse begint te krijgen.
Ze mag van mij op paardrijden als ze straks klaar is met zwemles en niet meer wilt. Rijd nu af en toe op paard van vriendin maar heeft nog geen kleding.
Welk kleed zouden jullie erbij doen?
We hadden een ronde, weer voor rond gaan of juist een grote rechthoekige? En welke kleur of materiaal dan? Ook komen er nieuwe salon/bijzettafeltjes (tips mogen ook).
1986Lynn ik zou voor rechthoekig gaan en niet te klein. Iets groter dan je bank
https://www.fonq.nl/inspiratie/tips-advies/vloerkleed-kiezen-welke-maat-heb-ik-nodig/1524/
Wat voor vloerkleed is smaakgebonden. Ik zou voor wat kleur gaan, maar dat is heel persoonlijk.