• [verwijderd]

Jules ik heb die columns wel eens voorbij zien komen en ik begrijp je wel ja! Wel een goede suggestie om het voortaan over eten te laten gaan πŸ˜‚

• Jules hebben hierop gereageerd.

Jules vreselijk. Zij weet zo goed wat dé Nederlander vindt. Al horen we alleen maar de onderbuik van Angela 🀨

Liekje81 en June
    Wat is de kledingmaat van jullie dames? Ik ga binnenkort de paardrijkleding van dochter uitzoeken en als er nog iets tussenzit wat netjes is, kan ik het naar jullie opsturen.
    Mijn dochter rijdt vooral in paardrijleggings. Ze rijdt wel 6 a 7 dagen per week dus er zullen wel een aantal afgesleten siliconen op die leggings zitten. Ze heeft misschien ook wel wat truien die ze niet meer past. Zijn er nog meer paardrijdende kinderen? Wie weet kan ik nog iemand blij maken als ik die spullen eindelijk opgeruimd heb.

Jute wat lief! Dafne gaat nu naar maat 134/140. Maar ze is wel heel smal.

Jute dat is lief! Mijn dochter draagt ook 134/140.

6/7 dagen rijden? Hebben jullie een eigen paard?
        Het is voor mij allemaal hartstikke nieuw. Ik heb net zo veel met paarden. πŸ™ˆ

• Jute hebben hierop gereageerd.

June
          We moeten de boel uitzoeken. Uit mn hoofd weet ik dat ik 2 t shirtjes heb in die maat (of net iets groter). Die weet ik uit mn hoofd.
          Ik ga zelf ook die kast nog even door want dochter is een hoarder πŸ€ͺ

Nee, we hebben geen eigen paarden maar 2 verzorg-/bijrijdpaarden waar ze 4 dagen in de week voor zorgt maar ze mag eigenlijk altijd komen om de paarden te verzorgen en te rijden en dat doet ze regelmatig. Dan heeft ze nog 1x per week hier in de buurt les en ook heeft ze les in Wassenaar.

Soms doet ze mee aan menwedstrijden. Afgelopen september heeft ze als groom (achterop de menwagen) meegedaan aan het Nederlands Kampioenschap mennen.

Je kan je tijd (en geld) echt wel kwijt hoor met deze hobby :-)

Ik wil dit weekend die spullen opruimen, maak ik foto’s van wat ik heb.

Mijn oudste heeft al een paar dagen rode bultjes om zijn mond / neus. Het zijn geen wondjes anders had ik krentenbaard gedacht. Bovendien als dat krentenbaard was, was het denk ik nu al veel erger geweest. Het jeukt ook niet en doet geen pijn- ik herken het dus ook niet als koortslip/herpes.

Wat zou het kunnen zijn?

• June hebben hierop gereageerd.

Jute dan wonen wij dicht bij elkaar 😊

Wij wonen in L'dam.

• Jute hebben hierop gereageerd.

Hopsatee gewoon schraal?
                Heeft mijn jongste ook weleens.

Vet houden en het is over.

Jute oooh wat tof!
                  Hier eentje (5 jaar) die intresse begint te krijgenπŸ₯³.

Ze mag van mij op paardrijden als ze straks klaar is met zwemles en niet meer wilt. Rijd nu af en toe op paard van vriendin maar heeft nog geen kleding.

Welk kleed zouden jullie erbij doen?
                  We hadden een ronde, weer voor rond gaan of juist een grote rechthoekige? En welke kleur of materiaal dan? Ook komen er nieuwe salon/bijzettafeltjes (tips mogen ook).

1986Lynn ik zou voor een vloerkleed met kleur gaan. Beetje afhankelijk wat voor andere kleuren je hebt in de woonkamer maar zoiets. En zou dan weer andere vormen op het kleed kiezen dan bv je tafels. Dus bij ronde tafels geen ronde vormen op je kleed.

Trees

De bank lijkt hier donker, maar is feller groen.

Ik neig zelf ook naar rechthoekig en dan groot.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Softbasegaming

Is daar verschil in? Volgens mijn is gewoon je vinger in dat ding steken en meten maar.

1986Lynn De bank lijkt hier donker, maar is feller groen.

Ik dacht dat donkergrijs was, maar als ik inzoom zie ik inderdaad dat deze groen is. Beetje fluweelachtig of niet? Heel mooi. Ik wil ook heel graag een groene bank of meer cognac kleur. Wij hebben 2x een kleed gekocht bij rugvista. Werd snel geleverd en ruime keus.

• Trees hebben hierop gereageerd.

June ja geen idee het is niet schraal. Het zijn echt bultjes/pukkeltjes.