Trees

Wat bedoel je met hoe is de stof?
Geweven zou ik zeggen, groen, stuk feller dan de foto. Het is een hele stevige bank, scandinavisch merk/strak daarom van design en van goede materialen.

• Trees hebben hierop gereageerd.
  • Trees vindt dit leuk

1986Lynn ja inderdaad wat voor soort stof het is. Mijn man staat open voor een andere bank als we deze goed kunnen verkopen.

Trees

Wat zou jullie bank gekost hebben (via de winkel en niet de veiling)?
      Denk wel dat je voor zoโ€™n nieuwe bank nog 60% ofzo van de nieuwprijs kan krijgen.

• Trees hebben hierop gereageerd.

1986Lynn 2200, maar wij hebben er 500 voor betaald. Mijn doel is ongeveer om onze kosten er weer uit te krijgen. Min of meer, komt niet heel precies. De bank is gemaakt van een bepaalde soort stof die je gewoon schoon kan maken. Soort suรจde leerachtig, maar dan anders ๐Ÿ˜…. Hierdoor ook geen vlekken. Alleen de kat heeft aan de onderkant op de bodem ergens een keer gekrabd. Dat zie je verder niet. Behalve als je de bank optilt en eronder kijkt.

1986Lynn het kleed โ€˜moetโ€™ altijd groter zijn dan de bank en waar de salontafels staan.
        Als wij een kleed hebben gaat het kleed gedeeltelijk onder de bank (bij de voorste poten) en steekt het kleed een stuk uit aan beide weerszijde. In jullie geval dus alleen aan de rechter zijkant.

Hele mooie bank! Als hier de katten overleden zijn komt er ook een nieuwe bank met nieuw kleed. Tot die tijd doen we het maar gewoon mee.

@1986Lynn rechthoekig en zo groot mogelijk ๐Ÿ˜›

Ik ben echt verliefd op onze tapijten, maar daar moet je van houden (ze komen uit de stad waar man is opgegroeid, dus het heeft ook emotionele waarde):

• [verwijderd]

1986Lynn kan alles bij joh! Rond, vierkant, rechthoekig! Alle mogelijke kleuren ook!
        Misschien een lichter tapijt van wol?

• [verwijderd]

โ€ฆ. Kweenie hoe oud je kinderen zijn hoor trouwens ๐Ÿ˜… misschien slechtste idee ooit dit haha

[verwijderd]

Ik vind dat echt prachtig.
          De jongens zijn 6 en 4.
          Wel is onze vloer ook echt heel licht, dus dat is mijn twijfel, maar had het liefst ook zoโ€™n hele lichte bank gehad, maar heb ook nog een man hehe, dus het is een compromis geworden.
          Zijn beide niet van felle kleuren, maar wat patroon mag er op zich wel zijn, al ga ik het liefst voor die jij hier plaatst.

Liekje81 @Jute als je bv deze paardrijbroek ziet, expres een maat kleiner, want er zitten toch laarzen overheen, zie je dat alle broeken dus zo wijd zijn ๐Ÿคฃ Rijleggings zijn wel beter wat dat betreft, die sluiten met een maat te klein wel redelijk aan. Maar vindt ze nu te koud.

June
            Helaas woon ik niet in de buurt van Wassenaar. Dat is ongeveer een uur rijden voor ons :-).

Degene van wie mijn dochter les heeft gehad hier in de buurt is naar Wassenaar verhuisd met haar paarden en geeft daar nu les. Wij rijden dus regelmatig die kant op.

Ben trouwens vorig jaar wel in een B&B geweest bij jou. Kon mijn dochter een weekend naar de paarden. Ipv een dagje.

Liekje81
            Wij hebben rijleggings van Kingsland, die zijn ook in de gevoerde variant.

Je zou bij de Decathlon kunnen kijken voor de gevoerde rijbroek, die vallen smal, zijn waterdicht en lekker warm. Ik haal ze ieder jaar daar.
            Zal een linkje opzoeken. Echt topbroeken

Jute bedankt voor de tips. We hebben nu een gevoerde van Decathlon, maar ander merk. Ik zal deze even onthouden.

โ€˜How do I say goodbyeโ€™
            Morgen afscheid nemen van vriendinnetje die op sterven ligt door uitgezaaide kanker.
            #hoedoejedatafscheidnemen
            #hetzounietzomoetenzijn
            ๐Ÿฅน๐Ÿฅฒ

• [verwijderd]

1986Lynn Intens verdrietig.. heel veel sterkte ๐Ÿ˜ข Ja hoe moet je nou afscheid nemen.. onwerkelijk en onnatuurlijk. Dikke knuffel ๐Ÿ™