Softbasegaming bij ons de 2e al
Wat vraag jij je af? 🔒
1986Lynn heel veel sterkte
Softbasegaming@"Noordeling"#p415508 bij ons normaal de 1ste maar nu nog steeds niet. Online stond op de 18e ivm de eerste maand maar het is nu natuurlijk al de 18e geweest.
1986Lynn
Sterkte vandaag
[verwijderd]
Kan ik bv op zondag havermoutpap maken en dan dat een hele week gebruiken? (elke ochtend?) als basis?
Honkeytonk ik zelf maak het voor maximaal 3 dagen, maar dat is nergens op gebaseerd. Ik las ergens online dat het 5-7 dagen bewaard kan worden, maar ik durf het niet goed.
Trees 3 dagen gaat dus wel echt goed? Dat krijg ik ook nog wel voor elkaar, in het weekend en op woensdag ofzo. En maak je dan een grote bak en schep je zeg maar uit net als yogurt?
Honkeytonk hier wel. Vroeger maakte ik weckpotjes, maar tegenwoordig alles ik 1 bak waar ik uit schep. Ik verwarm het trouwens niet, maar eet het als overnight oats.
- Bijgewerkt
Honkeytonk wil je het verwarmen? Dan zou ik het niet doen hoor. Ik maak dat gewoon elke ochtend. Ik heb een keer 2 uur later nog een keer verwarmd en dat was echt al zware drab geworden haha.
Overnight oats kan wel 2-3 dagen inderdaad. Koud bedoel ik dan. Maak ik een bak en schep ik uit. Al maak ik dat niet zo vaak mijn favoriet is warm.
Zijn hier meer mensen die last hebben van huisartsen-schaamte? Dat je niet naar de huisarts gaat, omdat je je schaamt dat je er alweer bent en je daardoor een enorme zeurpiet voelt .
Hoe vaak gaan jullie gemiddeld naar de huisarts per jaar voor jezelf? Wat is normaal? Ik ging vroeger ongeveer 1x per 3 jaar denk ik.
- Bijgewerkt
Trees ja hahaha, daarom spaar ik ook alles op.
Vorig jaar ben ik voor mezelf denk ik 4 keer naar de huisarts geweest maar dan had ik een ‘lijstje’. En ik zeg altijd standaard dat een bel afspraak ook goed is.
Trees
Ik denk dat de laatste keer dat ik er voor mezelf was 9 jaar geleden was.
Maar dat betekend natuurlijk niet dat het bij jou abnormaal veel is hè.
Zonnebloem ja hahaha, daarom spaar ik ook alles op.
Dat deed ik dus ook altijd. Ik spaarde alles op en kwam dan met een lijstje .
Liekje81 hoe vaak komen patiënten bij jullie gemiddeld? Ik ben eind november geweest, dus ik mag van mijzelf pas eind februari weer .
Trees dus ik mag van mijzelf pas eind februari weer
.
Je moet gaan wanneer nodig! Ik ben wel eens 4x in 2 maanden geweest en een ook wel eens jaren niet.
Heb je geen digitaal consult waar je wat in kan vragen?