1986Lynn Nogmaals stofzuigen doet volgens mij ook (bijna) niemand, maar na dweilen ligt er wel weer stof/kleine troepjes zeg maar.
ja maar anders blijf je bezig, want als je dan klaar bent met stofzuigen is het weer verdeeld en moet je weer dweilen
1986Lynn Nogmaals stofzuigen doet volgens mij ook (bijna) niemand, maar na dweilen ligt er wel weer stof/kleine troepjes zeg maar.
ja maar anders blijf je bezig, want als je dan klaar bent met stofzuigen is het weer verdeeld en moet je weer dweilen
Ik vraag me af of het overdreven is om voor alleen een gordijnrail ophangen een oproepje op werkspot te zetten hihi. Of ik moet ervoor kiezen om eindelijk een paar kasten vast te laten zetten aan de vreselijke betonnen muren hier, maar ja dan verzin ik er werk bij.
Wil extra koud buitenhouden straks in de winter in de kamer van de kinderen.
Marshmallow Kun je dat niet zelf dan?
iMoeder nee dat kan ik echt niet, het is in het plafond en dat is echt keihard beton waar ik met mijn boor niet doorheen kom. En al helemaal niet als ik op een trap moet staan. Dat ga ik echt niet eens proberen
Hetzelfde geldt voor de muren, daar heb je een speciale boor voor nodig die ik niet heb...
Marshmallow en ouders/ J / vrienden hebben die geen goeie voor?
Honkeytonk nee
Maar vriendin die hier om de hoek woont heeft een handige buurman dus wie weet kan diegene me helpen en ik bedenk me net dat ik ook een oproep kan zetten op de fb pagina van onze buurt.
Marshmallow dat lijkt me slim
De schoonmaakster stofzuigt en dweilt 1 x per week. Tussendoor stofzuig ik zelf, maar niet dagelijks. Ik ben continu bezig met het huishouden, kies ervoor om niet alles elke dag te doen anders ben ik afgedraaid.
Kan je fb messenger lezen zonder dat de verstuurder dat ziet?
Toch6 ligt eraan of je bevriend bent met die persoon. Als je een bericht krijgt van een niet-vriend, moet je het berichtverzoek accepteren of afwijzen, maar dan kan je het bericht wel lezen. Als je hem dan afwijst, blijft hij op ongelezen staan bij de verzender.
Als je bevriend bent kan dat niet.
Wat volgens mij wel kan (maar ben niet 100% zeker), als jij een bericht wil lezen maar niet wil dat de zender weet dat jij het gezien hebt, je wifi uitzetten voordat je hem leest.
Hebben jullie standaard zondagseten?
Bij ons thuis was dat vroeger soep (honig pakje), gebakken aardappeltjes (heel de week restjes opgespaard), saroma pap/pudding als toetje. Of als,ze eens gek deden griesmeel/custard/rijstepap.
Ik moet nog eten voor morgen bedenken en bedacht ineens dat mn moeder zo gek nog niet was met dr standaard menu, scheelt hoop denken
Toch6
Ik kom uit een christelijk gezin. Wij gingen op zondag naar de kerk (vaak zelfs 2x). Zondag was voor mijn ouders echt een feestdag, met bijbehorende maaltijden. Ontbijt met croissants en verse jus d'orange. Na de kerkdienst iets lekkers bij de koffie. Vaak zelf gebakken koeken, cake of taart.
Vaak niet echt een lunch maar wat uitgebreide borrel rond 4 uur.
En als avondeten altijd 3 gangen. Mijn moeder pakte dan echt uit. Denk aan een voorgerecht met verse vis, een hoofdgerecht met goed vlees, biefstuk of hert oid en al nagerecht dingen als bavarois, grand desert achtig dingen en vaak een Irish Coffee na.
Het is een wonder dat we niet allemaal modder vet zijn geworden.
Tullip Wij gingen op zondag naar de kerk (vaak zelfs 2x).
Was bij ons standaard 2x denk daarom ook redelijk makkelijk eten want kerk van 9:30-11:00, smiddags zondagschool om 14:00, avonddienst 18:30-20:00 dus er bleef ook niet veel tijd over.
Zelf gaan wij 1x als we thuis zijn. Er is geen oppas dus 1 gaat de 1e dienst, 1 de 2e. Oudste 4 kinderen gaan 1 of 2x, afhankelijk van leeftijd en kerktijd (avond valt voor E en J sowieso af).