Iedereen aan de wandel hier 😁
Knuffel meiden. Dit soort seizoen komen en gaan. Hoort bij het leven! Na dit seizoen van vermoeidheid en emmers die vol zijn komen seizoenen van leuke dingen doen, genieten van het kleine en van de grote dingen. Meer balans en geluk in onszelf.
En daar zijn deze seizoenen voor nodig; waar we leren over onszelf.
We staan in dienst van onze kinderen, geven alles aan onze werkgevers, werknemers, echtgenoten en nog 10 anderen alsof we er zelf al zijn. Bron van perfecte balans, vrede en energie; geven geven geven.
Maar dat zijn we niet en moeten we onszelf ook niet pushen om te zijn. Het is ook helemaal niet nodig om dat te zijn.
Want wat is belangrijk in je leven, wat maakt je gelukkig? Dát is je focus, daar moet je energie heen. Te vaak gaat onze tijd en energie naar de bijzaken met het idee dat als dat goed is en blijft, dán kunnen we doen wat we leuk vinden. Ik denk dat dat een verkeerde volgorde is. Wat moet dat moet, uiteraard. Maar laten we loslaten wat niet moet; back to basic. Als alles op bed ligt, dan op de bank met een boek of forum. Niet op de klok kijken, niet plannen. Niet naar de sportschool, een cursus, een team-dinges en nog even snel dat.
Kritisch gaan hakken in het oerwoud van alles dat moet. De helft moet de andere helft ‘moet’.
Ik zeg dit net zo goed tegen mezelf hoor.. ik merk nu mijn lijf niet goed gaat mijn hoofd gaat zoeken naar oplossingen. Ik kom uit op back of basic. Wat is nou belangrijk?
❤️