Ik kan trouwens bij mezelf en op tv en bij anderen goed tegen bloed en wonden maar bij mijn kinderen word ik altijd helemaal onpasselijk joh!
Wat vraag jij je af? 🔒
Hopsatee Het enige wat bewezen helpt zijn siliconen pleisters. Maar daar moet je dan wel meteen mee beginnen nadat het gebeurd is. Bio olie doet sowieso niks. Bepanthen crème, of iets met propolis, dat kan heel misschien nog wat helpen. Verder weet ik alleen dat retinol helpt. Maar das nogal heftig.
Toch6 ja ik weet niet, geen opstaande randen, niet dieper dan 0,5, snel gestopt met bloeden..allemaal geen indicaties om te laten hechten . Net bij hem geweest en zegt geen pijn te hebben, werd goed wakker. Wel beetje bloed op z’n kussen maar meer als vegen wat logisch is van een wond waar geen pleister op zit..
@Hopsatee oei, arm ventje!
Mijn middelste had toen ze 2 was een gat in haar hoofd, dat hebben we toen wel moeten laten hechten maar ze heeft nu op die plaats een wit plekje. Je ziet het niet omdat haar haar eroverheen valt, maar dus wel een litteken.
De jongste was een aantal weken geleden met haar achterhoofd op een stenen rand gevallen (op school) en dat hebben we laten nieten, 5 op een rij. Na een week heeft de huisarts ze eruit gehaald en je ziet er echt niets meer van.
Gelukkig dat het niet gehecht hoeft te worden, maar voor de volgende keer zou ik dus gaan voor nieten ipv hechten. Of nog beter lijmen, maar daar waren deze wonden te groot/diep voor.
Ik wil graag zo’n soort stoffen slinger maken voor onder onze overkapping.
Waar en welke stof kan ik hiervoor het beste halen/bestellen?
Ik las al dat er vaak linnen en jute wordt besteld.
Het zou ook prima van ‘restjes’ kunnen.
Graag tips
1986Lynn echt met die kleuren? Anders zou je ook oude, soepele, kleren van de kinderen of jezelf in stroken kunnen knippen en bij elkaar hangen qua kleur, heb je ook nog een leuke herinnering erover.
Anders zou ik zoeken naar kanten stoffen, linnen, zijde.
- Bijgewerkt
1986Lynn ik word zelf altijd heel blij van een echte stoffenwinkel. Lekker door couponnetjes speuren naar mooie stoffen. Er staat altijd wel een bak met restjes. Of gewoon naar de kringloop en daar van alles halen en kapot knippen. Ik heb weleens van een dekbedovertrek van de kringloop 3 matchende pyamabroeken gemaakt. Kwantum heeft vaak ook goedkope reststoffen. De jysk verkoopt kant en klare witte vitrage met patroontjes zoals witte stipjes of witte erop geborduurde bloemetjes voor 4 a 5 euro. Daar heb ik vorig jaar een vliegengordijn van genaaid. Iets meer geduld, maar ik bestel ook weleens lapjes op aliexpress. Kan een optie zijn.
Wel een leuk idee! Nu wil ik zo slinger maken .
Ik kwam er net achter dat ik per abuis twee tampons tegelijkertijd had gebruikt (het voelde al niet zo prettig, ik dacht gewoon dat het niet goed zat, maar had kennelijk het touwtje gemist ). Dat kan geen kwaad, toch?
Wil idd graag deze kleuren, maar was anders zeker leuk geweest. Al hebben ze eigenlijk geen oude kleren
Rietjesbeker nee volgens mij kan geen kwaad. Ik heb het vroeger ook weleens gehad .
Rietjesbeker 2 tegelijk? Hoe dan? Of had je 1 in,vergeten en toen nog 1 ingebracht?
Lumihiutale nou, ik had kennelijk al een ingebracht, ben gaan plassen en maandverband erbij gedaan (het gaat hard) en wist het toen niet zeker meer en voelde geen touwtje ...