Hoe verander je de haarkleur bij emoticons?

💁🏻‍♀️🤦‍♀️🤷🏻‍♀️

Sommigen zijn blond en anderen weer donker. Bij sommige krijg ik een keuzemenu, maar bij anderen niet. Ik wil niet blond zijn.

Hopsatee
    Wij kijken vanavond Snuf de hond met 8- en 4-jarige. Vrij spannend…

Madagascar vonden ze ook erg leuk
    Paddington
    Fred Willy

Trees ik heb ooit eens moeten selecteren geloof ik.... Maar ik kan ook op mijn telefoon kiezen door er even op te blijven staan 🤷🤷🏻🤷🏼🤷🏽🤷‍♀️🤷🏻‍♂️🤷🏾‍♀️

• Trees hebben hierop gereageerd.

Hopsatee als je het niet vertrouwd en naar de huisartsenpost gaat 🙃
        Ik weet ook niet of dit gehecht moet worden hoor. Heeft ie er erg veel last van?

Rietjesbeker m’n man denkt dat het meevalt, maar die denkt altijd dat alles meevalt dus dat geloof ik niet helemaal…

Zijn broer gaf hem een duw en hij viel op de stang van de trampoline. Het gaat wel maar doet wel zeer zegt hij. Het stopte wel met bloeden toen ik gedept had, er komt geen nieuw bloed bij. Ik denk niet dat het dieper dan 0,5 cm is en ik kan niet zien of het teveel wijkt door al dat haar…

Dolfijn ik denk dat het niet openstaat voor zover ik het kan zien. Maar dat zie ik straks na douchen goed denk ik ook. Het blijft niet bloeden dus dat is ook goed denk ik?

Hopsatee ik zou de hap gewoon even bellen, misschien is een druppeltje lijm voldoende.

Hopsatee Bij mijn zoon is dit toen gelijmd, lijkt op de foto erg op zijn hoofdwond toen.

Hopsatee

Ik zou daar even voor bellen. Kun je op zijn minst even overleggen. Misschien mag je een een foto sturen?