[verwijderd]
LilyMilie ja precies!!
LilyMilie ja precies!!
Elsie89 in het dorp waar ik woon heeft iemand het initiatief genomen om de buurtkastjes op te zetten. Dat zijn houten kastjes waar mensen levensmiddelen in kunnen zetten en uit kunnen nemen. Er staan er nu 4 of 5 in het dorp en er wordt gretig gebruik van gemaakt. De initiatiefnemer krijgt ook producten van bijvoorbeeld supermarkten gesponsord. Er staat van alles in, macaroni, maandverband, tandpasta, pastasaus. Als ze verse producten of spullen voor de koeling zet ze dat op fb en kunnen mensen zich melden en het ophalen. Ze verloor ook wel eens luxere producten, of een kortingsbon ergens van.
Misschien is dat een idee?
LilyMilie Ik zou als school ook bijv niet extra fruit neerleggen enkel voor kinderen die geen fruit hebben, maar voor fruit zorgen voor de hele school. Alles gelijk trekken.
Wat dat betreft is schoolfruit heel fijn. Hebben ze dat bij jouw zoon op school ook @Zonnebloem ?
Volgens mij is het voor school gratis en alle kinderen krijgen 3x per week een stuk fruit.
Mamabeertje vaak is er zo veel dat er ook een vierde dag van gegeten kan worden. (Of dat kwam bij mij op school omdat mijn collega’s misschien iets meer leerlingen hadden opgegevenook vanwege ouders die geen fruit konden kopen)
Waarom gaan scholen uit van mama regelt de kinderen?
Mijn man heeft met de ib er van school gemaild voor een afspraak om zoon kennis te laten maken (start volgende maand op school). Ik heb nog nooit contact met haar gehad. En nu krijg ik een appje dat ze ziek is om de afspraak te verzetten die ze nooit met mij gemaakt heeft maar met mijn man..
Echt hoor hoe dan?
Huggybird nee hoor. En mijn man staat zelfs als eerste contactpersoon. Stond ook in de app ik zie er naar uit u en 's te ontmoeten. Haha nou ik heb de afspraak niet gemaakt dus ik ben er niet.. ik heb haar netjes geantwoord dat de afspraak met mijn man is dus dat ik het door zal geven
Ik vraag mij af of er ook een supermarkt medewerkers dag is?
Want vandaag is het de pedagogische medewerkers dag.
En er is ook een secretaresse dag, meester en juffen dag.
Uilenmama Mee naar de branche organisaties! Die hebben die andere dagen ook verzonnen en gepromoot
Uilenmama wat Honkeytonk zegt. Die dagen zijn ook gewoon bedacht door iemand die iets wilde promoten. Wij hebben op het werk ook een dag verzonnen voor ons werk omdat we dan een excuus hadden om een samenzijn te organiseren (centrale afdeling met veel decentrale medewerkers). Wij hebben het niet landelijk in kunnen regelen, maar toch best leuk.
Uilenmama
Alles heeft tegenwoordig een dag, dus ik vind dat jij er ook één verdiend.
Heb wel zitten kijken, maar ik kon hem nog niet vinden.
Ik ga dit later verwijderen. Ik krijg nog weleens de opmerking dat ik soms iets te mondig ben. Is dit netjes verwoord? Het leek mij in ieder geval duidelijk of had ik het tactischer moeten zeggen. Ik ben sinds mijn cva soms nog korter door de bocht dan eerder .
Ik word hier onzeker van. Vooral omdat andere ouders niks zeggen en ik weer met de botte bijl in die app reageer.
[verwijderd] echt niet? Oh help. Ik lijk soms wel de enige die zo fel reageert. Anders ouders zeggen nooit wat. Ik word daar onwijs onzeker van. Aan de andere kant denk ik ‘dikke doei, ik bescherm mijn kind’.
[verwijderd] oké die probeer ik vast te houden. Ik heb mij momenteel bijna 39 graden koorts en zat net te bedenken dat ik misschien wel te ver was gegaan in een soort koortsdelirium. Dat ik niet meer helder nadacht. Hoe praat je jezelf onzeker .
Trees lijkt mij een heel prima bericht!
[verwijderd]
Liekje81
Rietjesbeker
Ik ga het proberen los te laten. Ik heb misschien geen reële verwachtingen van anderen, maar als een ouder dit had gestuurd, had ik door een kort ‘sluit ik mij bij aan’ of ‘fijn dat je dit even duidelijk laat zijn’ gesteund.
Bedankt voor jullie bevestiging