[verwijderd]
iMoeder haha ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt! Hoe vindt je het tot nu toe?
Ik heb mijn Tinder account een week geleden compleet verwijderd. En nu twijfel ik alweer of ik het erop zal zetten. Maar ik mag niet van mezelf
iMoeder haha ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt! Hoe vindt je het tot nu toe?
Ik heb mijn Tinder account een week geleden compleet verwijderd. En nu twijfel ik alweer of ik het erop zal zetten. Maar ik mag niet van mezelf
[verwijderd] Ik ga het daten topic wel eens opgraven..
Deliana waarom niet? Gewoon eens proberen het is soms best leuk. Hier was het sowieso wel een leuke afleiding van al het gezeik met mijn ex. Alleen daarom zou je het al uit moeten proberen
Ik zit er ook wel eens aan te denken maar ik geloof gewoon niet dat ik er aan toe ben en ik zou niet weten hoe ik moet daten met betreft mijn zoon die eigenlijk er altijd is.
En zo leuk zie ik er op het moment ook niet uit, ik denk dat ik eerst wat zekerder moet worden.
En moet bijkomen van een 12 jaar durende relatie
..
Ik ben mijn ouders heel dankbaar voor alles wat ze voor ons doen.
Maar ik vind het heel moeilijk hoe ze met onze zoon omgaan als hij niet wilt eten.
Ze pakken zijn handen vast en duwen de lepel naar binnen of hij nu wilt of niet.
Ze deden het pas waar ik bij was en ik durfde er niks van te zeggen, maar wat voelde ik mij laf tegenover onze zoon.
[verwijderd] ooh wat erg...dat kan echt niet.
[verwijderd] Op het moment zelf lukt het me ook vaak niet om er iets van te zeggen maar achteraf kan ook nog hè. Ik zou dat zeker proberen uit te leggen: de tijden zijn veranderd, er wordt geadviseerd om kinderen niet te dwingen eten, kunnen jullie hier rekening mee houden?
[verwijderd] Ik zou er ook achteraf op terugkomen. Ik vind het ook gevaarlijk. Je kan toch niet met dwang een level eten een mond in duwen? Daar kan een kind zich ernstig in verslikken of zelfs in stikken!
[verwijderd] ik zou er later nog even op terug komen en proberen luchtig feedback geven. Lijkt me niet echt gezond deze manier van eten, dus ik zou er wel iets mee doen.
[verwijderd] hoi meid. Ik had je berichtje eerder wel gelezen maar wist niet zo goed wat te zeggen en nu is het al weg. Maar wat jij hebt doorgemaakt is heftig. Vergeet dat niet, dat kost tijd je bent een kanjer!
[verwijderd] kan altijd nog een keer toch wanneer je ook beter in je vel zit enzo.
Ik heb mijn kinderen ook altijd en voor een date regelde ik oppas. Maar ik heb het ook echt nodig om er af en toe uit te gaan 's avonds anders word ik een vreselijke moeder. Dus dan is die keuze misschien wat makkelijker.
[verwijderd] heftig je mag er echt wat van zeggen. Juist door het dwingen blijft hij waarschijnlijk eten weigeren..
Honkeytonk en nu is het al weg.
Soms twijfel ik of ik het moet laten staan en haal het dan toch maar weg of pas het aan.
[verwijderd] Wat fijn dat je hier zo eerlijk over bent. Ik denk namelijk dat veel vrouwen hier last van. Ik herken ook dingen die je schrijft.
[verwijderd] weet je, als je dan zo een heftig jaar hebt als jij en het lichamelijke stukje erbij, is gewoon heel en emotioneel ook extra zwaar. Dat vertrouwen moet langzaam weer groeien, maar jij bent ook een nieuwe jij, namelijk met dit jaar aan ervaringen erbij. Die moet jij ook weer leren kennen, accepteren.
En denk dat veel vrouwen hier (in mindere mate) na een bevalling last van hebben. Ik was mezelf ook even echt kwijt. En ik wil jou verhaal niet bagatelliseren, maar denk dat veel vrouwen hier iets in herkennen.
Je moet weer open gaan staan voor de nieuwe vrouw daar binnen, en haar leren kennen en omarmen (lekker makkelijk gezegd snap ik)
En je mag gewoon berichtjes weghalen hoor! Als je wilt dat ik dat ook doe, ook gewoon zeggen!
Honkeytonk Laat maar gewoon staan hoor. Wat het voor mij zo moeilijk maakt is dat ik dit Totaal niet herken van de andere 2 keren. Dus nieuw gebied zeg maar, wel fijn dat het voor anderen (deels) herkenbaar is.
We zaten vanochtend bij de hap omdat ik volledig in paniek was omdat V steeds meer verkouden werd. Zoveel nare gedachten Ik was normaal nooit iemand die bij iets kleins naar de huisarts ging en nu wil ik het liefst voor een snottebel gaan. Gelukkig waren er zulke lieve mensen die ons helemaal begrepen en voelden we ons heel serieus genomen. En toch voel ik me nu ook weer een zeikerd achteraf.
Nu ben ik helemaal uitgeput en merk ik hoe veel stress ik heb gehad de afgelopen uren. Straks maar even slapen.