Wat ik dan wel dubbel vind is dat een voorstelling niet gefilmd mag worden maar ik nu wel heel veel fotoβs en filmpjes van de vierdaagse zie voorbij komen op fb.
De biechtstoel π
Honkeytonk Wat asociaal dat mensen zich er niet aan houden zeg! Je gaat toch niet andermans kind op social media zetten. Dan snap ik wel dat scholen met zulke regels komen. Misschien dat in het geval van @Dahlia het mogelijk is om 1 fotograaf te regelen, al is het één van de ouders, die verantwoordelijk is voor de foto's en de geheugenkaart van de camera bij school afgeeft na de voorstelling? Zo kunnen alle ouders toch van hun eigen kind een foto krijgen.
Robije omdat heel veel kinderen hier zelf naar school komen dus dan zie je de ouders niet wat afspreken stuk lastiger maakt met dd kinderen die buiten het dorp wonen.
Ik gebruik nu regelmatig het boekje van vorig jaar voor de oudste 2 maar bij mn kleuter is dat lastiger omdat veel kinderen er toen nog niet in stonden
Ik heb me uit wanhoop op Tinder gestort. Echt, waar begin ik aan..?
Honkeytonk Ja dat snap ik hoor! Ik vind dat ook wel terecht, wil ook niet dat mijn kind door anderen gefotografeerd word, maar dat overal de avg bij gesleurd wordt vind ik irritant
[verwijderd]
iMoeder
Hopelijk iets leuks :
Ik heb het tina abonnement van mijn oudste opgezegd..
[verwijderd]
iMoeder haha ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt! Hoe vindt je het tot nu toe?
Ik heb mijn Tinder account een week geleden compleet verwijderd. En nu twijfel ik alweer of ik het erop zal zetten. Maar ik mag niet van mezelf
[verwijderd] Ik ga het daten topic wel eens opgraven..
[verwijderd]
Deliana waarom niet? Gewoon eens proberen het is soms best leuk. Hier was het sowieso wel een leuke afleiding van al het gezeik met mijn ex. Alleen daarom zou je het al uit moeten proberen
[verwijderd]
Ik zit er ook wel eens aan te denken maar ik geloof gewoon niet dat ik er aan toe ben en ik zou niet weten hoe ik moet daten met betreft mijn zoon die eigenlijk er altijd is.
En zo leuk zie ik er op het moment ook niet uit, ik denk dat ik eerst wat zekerder moet worden.
En moet bijkomen van een 12 jaar durende relatie
[verwijderd]
- Bijgewerkt
..
[verwijderd]
Ik ben mijn ouders heel dankbaar voor alles wat ze voor ons doen.
Maar ik vind het heel moeilijk hoe ze met onze zoon omgaan als hij niet wilt eten.
Ze pakken zijn handen vast en duwen de lepel naar binnen of hij nu wilt of niet.
Ze deden het pas waar ik bij was en ik durfde er niks van te zeggen, maar wat voelde ik mij laf tegenover onze zoon.