Honkeytonk op de peuterspeelzaal mocht ik idd alleen een foto van Mn dochter maken, niet van de andere kinderen.

• [verwijderd]

Honkeytonk
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier helemaal voor ben. Ik ontvang ook echt alleen foto's van zoon waar hij alleen op staat.
Ik vind het absoluut onnodig dat mijn zoon op internet staat, in welke vorm dan ook. En ik zou er absoluut niet gecharmeerd van zijn als hij er als 'collateral damage' toch op staat.

Het gaat natuurlijk niet alleen om ouders die dat gewoon niet willen, maar ook om kinderen die niet herkenbaar op social media mogen verschijnen door schijnende redenen. Over die kinderen word natuurlijk niet gesproken als ouders aan leraren vragen waarom er geen foto’s en filmpjes mogen worden gemaakt. Natuurlijk is die groep kinderen veel kleiner, als de ouders die het gewoon niet willen.

Die foto's vind ik nog niet zo vervelend (hier school wel toestemming gegeven voor foto's op de site etc). Maar dat we geen adressenboekje meer krijgen wel. Zo lastig als je kind ergens wil spelen

Toch6 hier hebben we als ouders zelf een lijst gemaakt, omdat het inderdaad heel vervelend was dat we die niet kregen.

Wat ik dan wel dubbel vind is dat een voorstelling niet gefilmd mag worden maar ik nu wel heel veel foto’s en filmpjes van de vierdaagse zie voorbij komen op fb.

Honkeytonk Wat asociaal dat mensen zich er niet aan houden zeg! Je gaat toch niet andermans kind op social media zetten. Dan snap ik wel dat scholen met zulke regels komen. Misschien dat in het geval van @Dahlia het mogelijk is om 1 fotograaf te regelen, al is het één van de ouders, die verantwoordelijk is voor de foto's en de geheugenkaart van de camera bij school afgeeft na de voorstelling? Zo kunnen alle ouders toch van hun eigen kind een foto krijgen.

Toch6 waarom is dat lastig? Ik heb al 7 jaar geen adressenlijst, je maakt toch een afspraak met de ouder erbij, nummers uitwisselen en adres doorappen. Vind het wel fijn dat Mn adres/telefoonnummer niet bij iedereen bekend is

Robije omdat heel veel kinderen hier zelf naar school komen dus dan zie je de ouders niet wat afspreken stuk lastiger maakt met dd kinderen die buiten het dorp wonen.
      Ik gebruik nu regelmatig het boekje van vorig jaar voor de oudste 2 maar bij mn kleuter is dat lastiger omdat veel kinderen er toen nog niet in stonden

• Robije hebben hierop gereageerd.

Toch6 oh zo. Ik gaf dan altijd Mn telefoonnummer mee op een briefje.

Honkeytonk Ja dat snap ik hoor! Ik vind dat ook wel terecht, wil ook niet dat mijn kind door anderen gefotografeerd word, maar dat overal de avg bij gesleurd wordt vind ik irritant πŸ˜‰

• [verwijderd]

iMoeder
        Hopelijk iets leuks :πŸ˜‰β˜Ί

Ik heb het tina abonnement van mijn oudste opgezegd.. 😲

• Robije hebben hierop gereageerd.
          • [verwijderd]

iMoeder haha ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt! Hoe vindt je het tot nu toe?

Ik heb mijn Tinder account een week geleden compleet verwijderd. En nu twijfel ik alweer of ik het erop zal zetten. Maar ik mag niet van mezelf πŸ˜…

iMoeder Ik ga het daten topic wel eens opgraven.

Ik wilde net zeggen... Kan je niet een topic openen zodat we je tinder ervaringen kunnen volgen? 😜

Geloof niet dat ik Tinder aan zou durven trouwens...