Honkeytonk Ja dat snap ik hoor! Ik vind dat ook wel terecht, wil ook niet dat mijn kind door anderen gefotografeerd word, maar dat overal de avg bij gesleurd wordt vind ik irritant
De biechtstoel π
[verwijderd]
iMoeder
Hopelijk iets leuks :
Ik heb het tina abonnement van mijn oudste opgezegd..
[verwijderd]
iMoeder haha ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt! Hoe vindt je het tot nu toe?
Ik heb mijn Tinder account een week geleden compleet verwijderd. En nu twijfel ik alweer of ik het erop zal zetten. Maar ik mag niet van mezelf
[verwijderd] Ik ga het daten topic wel eens opgraven..
[verwijderd]
Deliana waarom niet? Gewoon eens proberen het is soms best leuk. Hier was het sowieso wel een leuke afleiding van al het gezeik met mijn ex. Alleen daarom zou je het al uit moeten proberen
[verwijderd]
Ik zit er ook wel eens aan te denken maar ik geloof gewoon niet dat ik er aan toe ben en ik zou niet weten hoe ik moet daten met betreft mijn zoon die eigenlijk er altijd is.
En zo leuk zie ik er op het moment ook niet uit, ik denk dat ik eerst wat zekerder moet worden.
En moet bijkomen van een 12 jaar durende relatie
[verwijderd]
- Bijgewerkt
..
[verwijderd]
Ik ben mijn ouders heel dankbaar voor alles wat ze voor ons doen.
Maar ik vind het heel moeilijk hoe ze met onze zoon omgaan als hij niet wilt eten.
Ze pakken zijn handen vast en duwen de lepel naar binnen of hij nu wilt of niet.
Ze deden het pas waar ik bij was en ik durfde er niks van te zeggen, maar wat voelde ik mij laf tegenover onze zoon.
[verwijderd] ooh wat erg...dat kan echt niet.
[verwijderd] Op het moment zelf lukt het me ook vaak niet om er iets van te zeggen maar achteraf kan ook nog hè. Ik zou dat zeker proberen uit te leggen: de tijden zijn veranderd, er wordt geadviseerd om kinderen niet te dwingen eten, kunnen jullie hier rekening mee houden?
[verwijderd]
[verwijderd] Ik zou er ook achteraf op terugkomen. Ik vind het ook gevaarlijk. Je kan toch niet met dwang een level eten een mond in duwen? Daar kan een kind zich ernstig in verslikken of zelfs in stikken!
[verwijderd] ik zou er later nog even op terug komen en proberen luchtig feedback geven. Lijkt me niet echt gezond deze manier van eten, dus ik zou er wel iets mee doen.
[verwijderd] hoi meid. Ik had je berichtje eerder wel gelezen maar wist niet zo goed wat te zeggen en nu is het al weg. Maar wat jij hebt doorgemaakt is heftig. Vergeet dat niet, dat kost tijd je bent een kanjer!
[verwijderd]
[verwijderd] kan altijd nog een keer toch wanneer je ook beter in je vel zit enzo.
Ik heb mijn kinderen ook altijd en voor een date regelde ik oppas. Maar ik heb het ook echt nodig om er af en toe uit te gaan 's avonds anders word ik een vreselijke moeder. Dus dan is die keuze misschien wat makkelijker.
[verwijderd] heftig je mag er echt wat van zeggen. Juist door het dwingen blijft hij waarschijnlijk eten weigeren..