Torretjeee toch bellen!! Een extra dag maakt zeker wat uit (en het is pas zaterdag dus het zijn er al twee).

Torretjeee ik zou zeker met de hap bellen! Ik bel ook niet zo snel maar dit zou ik toch graag even willen bespreken op zn minst

Oke ik heb toch maar gebeld. Ze gaat het overleggen met de arts of ze een kuur voorschrijven en belt mij dan terug.

[verwijderd] ja ik woon in Drenthe en wel vaker een teek. Mijn zoontje had er ook eentje vorige week, in zijn nek. Bij hem heb ik wel steeds even gekeken of hij een plek kreeg. Mijzelf een beetje vergeten..

• [verwijderd]

Is het een first world problem als ik geen pretty little liars kan kijken omdat dochter voor de tv staat te stofzuigen? ๐Ÿ™ˆ

• [verwijderd]

Torretjeee ik woon ook in Drenthe (de buurt van gieten en Zuidlaren). Dit jaar echt bizar veel teken hier ๐Ÿ˜ฌ. Bij jullie ook? Wel heel goed dat je gebeld hebt!

[verwijderd] absoluut!

Tantetil . Ik moet er ook niet aan denken dat ze straks gaat stappen en op een scooter gaat rijden.

Oh nee ik ook niet. Al hou ik mn hart meer vast als mn jongste die leeftijd bereikt (kopie van mij ๐Ÿ™ˆ)

Torretjeee goed dat je gebeld hebt.

[verwijderd] ja hier ook veel omgeving Assen. We stonden met hemelvaart op de camping (de berenkuil) en daar hadden meer last van teken. Mijn vriend heeft er ook regelmatig eentje. Maar zo een rode vlek erom heen is voor mij voor het eerst.

• [verwijderd]

Torretjeee zo rode vlek hebben wij ook nooit gehad. Weleens getwijfeld over hoe lang een teek erin zat bij de kinderen. Langer dan 24 uur is kans op infectie en dan kregen ze ab. Zelf voel ik ze tot nu heel snel, omdat het wat kriebelt. Ik moet zeggen dat ik de kinderen net zoals jij ook beter check en in de gaten hou ๐Ÿ˜ฌ

Vandaag voor het eerst weer naar een verjaardag van vrienden toe, best spannend en confronterend.
          Kregen we bij binnenkomst te horen dat ze weer zwanger zijn. Terwijl ze alles weten van onze situatie. Die van hun was ook verre van makkelijk, maar had ze nou niet even van te voren een berichtje kunnen sturen?

• [verwijderd]

Pimpelmeesje Oef, kan me heel goed voorstellen dat dat een klap was. Hoe voel je je er nu onder? En hoe ging het de rest van de verjaardag?

Pimpelmeesje och jeetje dat is wel heel confronterend terwijl eerste x weer naar verjaardag al spannend genoeg was! Knuffel!